Najbolji srpski automobilista Dušan Borković u krajnje neobičnoj završnici TCR šampionata u Makau osvojio je novih 11 bodova za četvrto mesto u prvoj i peto mesto u drugoj trci, s obzirom da su organizatori svim takmičarima dodelili prepolovljene bodove zbog pravila koja su propisana ako se ne odvozi 75% trke.  Tako vozač NIS Petrol by B3 racing tima sa osvojenim i jednim bodom iz kvalifikacija, na kraju debitantske sezone u generalnom plasmanu zauzima sedmo mesto sa ukupno 173 boda, umesto petog koje je zaslužio osvojenim pozicijama u Makau.

Obe trke su od samog starta bile izuzetno haotične zbog velikog broja učesnika i incidenata koje su na stazi uglavnom izazivali vozači kineskog šampionata, zbog čega su po nekoliko puta prekidane. Borković je u prvoj trci startovao sa pete pozicije, da bi završio na četvrtoj, ali vidno iznerviran dešavanjima na stazi, kao i ostali vozači. Takmičari su tokom obe trke bili veoma konfuzni, pa se tako srpski automobilista u poslednjem krugu prve trke gotovo sudario sa Pepe Oriolom kada su njemu javili da se trka završila, a Orioli da mu je to poslednji krug. Tokom druge trke, koju je Borković završio na petoj poziciji, na stazi se dešavao gotovo identičan haos.

Povezana vest:  Borković: Najzad se sjajno osećam u automobilu

„Osećanja u ovom momentu su mi veoma pomešana. Samo zbog odluke organizatora da se na obe trke broj bodova prepolovi ja se nalazim na sedmoj, a ne na petoj poziciji. Mislim da sam na obe trke bio najbrži i da je organizacija bila bolja da bih šampionat završio u prvih pet, ali šta je tu je. Nije lako kada znate da dvojca takmičara ispred vas imaju bod, odnosno dva više od vas, ali ja ću već od ovog momenta početi da gledam ispred sebe. Ne pamti se da je u Makau bilo ovoliko problema u organizaciji. Staza je izuzetno teška, dopala mi se, ali sam u isto vreme srećan što je neće biti sledeće godine u TCR kalendaru zbog ovakve organizacije”, rekao je Borković nakon trke.

Povezana vest:  Borković lakše povređen u Pekingu

Srpski as se tokom svoje prve sezone u TCR šampionatu šest puta popeo na postolje, ali je ostao i žal za nezavršenih osam trka u prvom delu takmičenja zbog brojnih problema koje je imao.

„Pored svih pehova koje sam imao u prvom delu šampionata sa automobilom, ali i sudijskim odlukama mogu reći da je jedna sjajna sezona iza mene. Na azijskoj turneji sam proradio baš onako kako treba i pokazao brzinu I umeće koje imam. Pauzu koja mi sada sledi ću iskoristiti da što mudrije odlučim o narednim koracima u karijeri, ali svakako ostajem u TCR šampionatu koji se razvija neverovatnom brzinom“, dodao je Borković.

Povezana vest:  RELI, Trijumf Loeba na Sardiniji

PHOTO: PR TEAM