dove_akcija_1Izabrane DOVE ambasadorke prirodne lepote

 

Tokom DOVE meseca juna, po prvi put u Srbiji su na nagradnom konkursu izabrane Dove ambasadorke. U veoma jakoj konkurenciji devojaka, čiji izgled na najbolji način promoviše prirodnu lepotu, za prve DOVE ambasadorke u našoj zemlji izabrane su: Milena Ilić iz Raške, Vera Dimov iz Rume i Ivana Marković iz Kragujevca.

Izabrane su glasovima posetilaca posebnog veb portala, lansiranog samo za ovaj nagradni konkurs, a konačnu odluku je doneo, odnosno potvrdio, žiri u čijem radu su učestvovali predstavnici kompanije Unilever, reklamne agencije OM Ogilvy i Jovana Simonović, naša poznata voditeljka.

-Oko 80 devojaka je odgovorilo na veoma zahtevan konkurs i svaka od učesnica se može nazvati promoterkom prirodne lepote. Izuzetno smo zadovoljni kvalitetom prijava i odzivom jer je za oko mesec dana zabeleženo 80 hiljada poseta portalu što potvrđuje tezu da devojke imaju poverenja u DOVE brend – što nas čini jako ponosnim. Najuspešnije učesnice osvojile su 3 haljine našeg poznatog modnog dizajnera Darka Kostića i glavnu nagradu 5 dana u Nici na Azurnoj obali za 2 osobe u hotelu sa 5 zvezdica – izjavio je Boris Živković, marketing menadžer kompanije Unilever.

Povezana vest:  Revije XYZ povodom otvaranja Serbia Opena

DOVE VisibleCare, novi gel za tuširanje koji je bio direktan povod za organizaciju nagradnog konkursa, vrlo brzo postaje prepoznat na tržištu kao revolucionarni proizvod, jer usled svakodnevnog korišćenja postiže vidljiv efekat na koži za samo 7 dana, a za 3 nedelje kožu čini lepšom.

-Kao što je naš čuveni DOVE krem sapun davne 1957. godine bio jedinstven i revolucionaran proizvod na tržištu, tako je i DOVE VisibleCare sa svojom Nutrium Moisture formulom potpuno nov i jedinstven gel za tuširanje – izjavio je Boris Živković.

Povezana vest:  Mirjana Bobić Mojsilović predstavila novitete o Cherry bombonama

dove_akcija_2Prvoizabrana pobednica, DOVE ambasadorka Milena Ilić, naglasila je da je DOVE visible care postao inventar u njenom kupatilu i da će to tako zasigurno ostati jer je već uočila da joj je koža postala mekša i nežnija.

Vera Dimov, drugoizabrana DOVE ambasadorka tvrdi da je imala nekada problematičnu i osetljivu kožu, ali da to više nije slučaj i da nema nikakvih dilema oko toga da je DOVE visible care razlog vidljivo lepše kože.

Povezana vest:  Održana akcija “Sat za roditeljsku kuću”

-I pre nego što sam dobila veličanstvenu nagradu rekla sam drugaricama za DOVE visible care i sada ga sve koriste, a odnedavno i moj dečko je počeo da koristi, naravno, plavi DOVE visible care – uz osmeh je izjavila ukupna pobednica nagradnog konkursa za izbor DOVE ambasadorki, Ivana Marković iz Kragujevca

Predstavnici kompanije Unilever obećavaju da će nastaviti sa sličnim akcijama u Srbiji i podsećaju da je tokom leta najveća površina naše kože otkrivena i izložena pogledima i da je iz tog razloga posebno bitno da nam koža bude lepa i negovana tokom letnjih meseci.