Replay predstavlja TOUCH – novi jeans za žene koji unosi pometnju sa neverovatnim stepenom glatkoće sačinjen od bogate atraktivne tkanine. Inovacija je jednostavna – izgled i osećaj koji pruža su savršeno sinhronizovani sa njegovom funkcionalnošću. Upravo na takav način se ponaša Replay TOUCH.

 Uz TOUCH, Replay je želeo da unese revolucionarne izmene u arenu ženskog jeansa. Rešenje je koliko inovativno toliko i jednostavno jer se zasniva na malim detaljima koji na relevantan način odgovaraju na osnovne ženske potrebe – biti seksi i osećati se rasterećeno u isto vreme. TOUCH garantuje neverovatan osećaj glatkoće i prijatnosti kako sa spoljne tako i sa unutrašnje strane. Zadržavši identičan učinak po pitanju rastegljivosti kao što je to bio slučaj sa Hyperflex modelima, TOUCH ideju osećaja prirodnosti podiže ne viši nivo, pružajući sličan efekat, bez kriznih momenata u vidu gužvanja u predelu kolena i sedalnom delu tokom kretanja, zahvaljujući patentiranom RECALL sistemu.

Povezana vest:  Heineken predstavio svoju najveću inovaciju - vrhunsko bezalkoholno pivo

Ovaj jeans predstavlja svojevrsno umetničko delo sa diskretnim brendingom koji ga čini prepoznatljivim REPLAY komadom. Na adekvatan i elegantan način besprekoran look je lišen prenaglašenog zašivanja i vezenih detalja, što je zamenjeno premium etiketom i detaljima u vidu dugmića sa toplom ružičasto-pink završnicom.

Kolekciju čine četiri kroja u nekoliko različitih pranja i boja: SKINNY CROPPED, SKINNY LOW WAIST, SKINNY HIGH WAIST, SKINNY SUPER HIGH WAIST. Glavne boje su INDIGO u tamno i medium plavoj nijansi, svetlo plavoj te ručno izbeljene; CRNA u tamnoj varijanti, medium i super svetlo siva, kao i BELA.

Povezana vest:  MG MIVELA VAS POZIVA NA PRVI ADVENTURE OUTDOOR FESTIVAL U SRBIJI

Reklamnu kampanju potpisuje vizionarski dvojac MERT & MARCUS, a njene glavne junakinje su supermodeli IRINA SHAYK, JOAN SMALLS i STELLA MAXWELL. Zvezda kampanja je TOUCH jeans, čije ženstvene i čiste linije dodatno naglašavaju tela i senzualni pokreti, ističući esencijalnost ovog jedinstvenog proizvoda.