kategorije The Best Social Media Campaign i kao takva reprezentuje najbolju upotrebu društvenih mreža kao savremene medijske platforme u regionu.

IAB MIXX AWARDS, prestižno svetsko takmičenje iz oblasti digitalnog marketinga, od ove godine prepoznaje i nagrađuje najbolje radove marketinške prakse u Srbiji i regionu. Radovi koji su po ocenama žirija ušli u finale svake kategorije potvrđuju kvalitet i služe da edukuju i inspirišu sve učesnike na tržištu.

Ovaj jedinstveni online nagradni konkurs, sproveden je isključivo na digitalnim medijima i organizovan u želji da se oko kafe nove generacije okupe mladi ljudi koji vole tursku kafu, ali nemaju vremena za njenu tradicionalnu pripremu. Black’n’Easy fanovi iz celog regiona pokazali su da vode dinamičan život, čije trenutke rado dele sa prijateljima na društvenim mrežama. Iz tog razloga, dobili su zanimljiv zadatak i u periodu trajanja digitalnog konkursa Amsterdam Trip, smišljali su drugačije i neobične situacije uživanja u Black’n’Easy kafi.

Povezana vest:  Spremite se za „Chok Chok“ efekat

Do kraja konkursa generisano je na stotine autentičnih ideja na Internet platformi Black’n’Easy Amsterdam Trip a najbolje od njih, Black’n’Easy je nagradno poveo u zajedničku avanturu koja ne poznaje granice – u druženju i optimizmu koji se šire svuda gde se pije Black’n’Easy kafa, udružio je najkreativnije učesnike i njihove prijatelje iz Srbije, Hrvatske, Slovenije i Makedonije.

Povezana vest:  NOVO IZ EUCERINA - Sveobuhvatno rešenje za masnu i problematičnu kožu: Eucerin® DERMOPURE linija

Kvalitetan sadržaj korisnika i inovativne ideje koje uvek donosi kafa nove generacije nisu ostale bez rezultata. Zabeležen je veliki rast kafene društvene zajednice od čak 73.725 fanova na Black’n’Easy facebook stranici, prijavljeno je preko 600 radova za koje je glasalo 37.886 fanova, dok su celu medijsku kampanju pratili natprosečni rezultati tokom i nakon završetka digitalnog konkursa.

Povezana vest:  Nagradni konkurs "BUDI JELEN HEROJ!" za raspevane ljubitelje piva

Navedeni uspeh i zadovoljstvo pratilaca na društvenim mrežama, plasirali su Black’n’Easy Amsterdam Trip konkurs u samo finale jedinog globalnog marketinškog takmičenja u zemlji i regionu, i inspirisali na nastavak Black’n’Easy avantura za ljubitelje kafe nove generacije.

Amsterdam trip radovi http://www.blackneasy.com/galerija/