Moda i tehnologija se spajaju kroz uzbudljivu saradnju između kompanije Huawei Consumer Business Group i sve popularnije modne marke Ricostru. U kompaniji Huawei veruju da je dizajn jedan od ključnih elemenata tehnologije; ova saradnja donosi novu estetiku u tehnološki dizajn i rekonstruiše dizajnerski jezik dodatne opreme telefona za predstojeće proizvode kompanije Huawei, spojivši naprednu inženjersku stručnost kompanije Huawei sa futurističkom estetikom dizajna kompanije Ricostru, sa ciljem da Huawei telefoni postanu još lepši.

Rico, sve poznatija talentovana dizajnerka, je zadobila podršku i priznanje međunarodne modne zajednice – bila je uključena u prestižni izbor Vogue Talent Corner za 2012. godinu i predstavila je svoju kolekciju SS17 na izložbi Armani/Theater tokom Nedelje mode u Milanu. Marka Ricostru spaja vizuelnu estetiku sa oštrim krojem, inovativnom ručnom proizvodnjom i visoko-tehnološkim materijalima da bi se dobio futuristički duh koji ujedinjuje ideje o prirodi, vremenu i prostoru. Kreativni pristup koji stoji iza ovog brenda se oslikava kroz udoban i jasan dizajn koji je luksuzan na dodir.

Povezana vest:  Na današnji dan - 16. april

Kao treći najveći svetski proizvođač pametnih telefona, Huawei CBG se prvi put pojavio na prestižnoj listi Intrabrand Best Global Brands u 2014. godini, da bi se 2016. godine popeo na 72. mesto. Ova saradnja sa kompanijom Ricostru dolazi nakon uspeha novijih uređaja, uključujući Huawei P9 i P9 Plus, koji su prodati u više od 10 miliona primerak širom sveta.

Kompaniju Ricostru je 2011. godine osnovala Rico Manchit Au u Gvangžuu, u Kini. Ime marke vodi poreklo od italijanske reči „ricostruzione“ koja znači rekonstrukcija, i u njenoj suštini se nalaze jedistvenost ideja svakog pojedinca i moć konstrukcije. Kombinacija tradicionalnog i futurističkog obeležava filozofiju ovog brenda, poznatog po minimalističkom stilu.

Povezana vest:  Radonjić zadovoljan, u FMP-u ljuti na pojedince

Ova saradnja predstavlja nastavak vizije kompanije Huawei o stvaranju nove estetike u tehnologiji i donošenju novog korisničkog iskustva za svoje mušterije. Glory Cheung, CMO u Huawei Consumer Business Group je izjavila: ,,Veoma smo uzbuđeni zbog saradnje sa Rico, novim talentom u modnom dizajnu, na stvaranju novog koncepta estetike za dodatnu opremu Huawei telefona. Huawei snažno veruje da bi tehnologija trebalo da ima umetničku crtu, čime se kupcima dozvoljava da iskažu svoju identitet a Huawei uređaji koji su vodeći na tržištu će biti još bolji zahvaljujući njenom radu i viziji.

Povezana vest:  Nestlé proširio asortiman hrane za odojčad – Voćni pirei za decu

Rico Manchit Au, osnivač kompanije Ricostru, je izjavila: ,,Huawei je kompanija sa neodoljivom vizijom. Povezivanje njihovog naprednog inženjerskog rada i mog futurističkog dizajnerskog koncepta je neverovatno. Radujem se stvaranju nečeg novog u dizajniranju dodatne opreme pametnih telefona.

Više detalja i informacija o saradnji kompanija Huawei i Ricostru će biti objavljeno tokom konferencije za štampu kompanije Huawei CBG koja će se održati 26. februara na kongresu Mobile World Congress, u Barseloni. Rico će svoj eksluzivni, novi dizajnerski rad prvi put prikazati tokom revije na Nedelji mode u Milanu, na kojoj Ricostru nastupa 27. februara u 9:30 prepodne.