Kalendar je gotovo identičan prošloj sezoni, samo što sezona počinje dve nedelje kasnije nego što smo navikli. To znači da su timovi imali dve nedelje više za odmor, ali i za testiranje novih bolida.

Te dve nedelje su im bile i neophodne, jer su na bolidima napravljene revolucionarne promene. Od ove godine, voziće se bolidi sa turbo-hibridnim motorima. Osim toga, povećan je i izbor pneumatika, a takođe, dodatno je poboljšana i aurodinamika, elementi za sigurnost vozača i dozvoljeno je testiranje tokom sezone.

Narodski rečeno, to znači da će bolidi biti brži, sigurniji i ujednačeniji i da ćemo gledati zanimljivije trke. Najavljeno je da će po krugu bolidi biti 3-4 sekunde brži nego ranijih godina. Upravo to je bila i namera novih vlasnika karavana iz „Liberty media“, ali videćemo da li će biti baš tako.

Povezana vest:  Izložba fotografija Danila Mataruge “Kavez” u Mikser Hausu

Predsezonski testovi su pokazali jednu stvar, a to je da Mercedes više neće biti tako dominantan. Najbrži je bio Ferari, Meklaren i Vilijams su imali problema, ali, koliko god može podataka da se izvuče iz tih testova, sigurno su svi timovi ostavili bar jednog aduta u rukavu.

Bilo je i mnogo promena u vozačkom kadru. Niko Rozberg je doneo neočekivanu odluku da posle osvojene titule ode u penziju. Njega će u Mercedesu zameniti Valteri Botas.

Povezana vest:  Simeone u problemu zbog povređenih defanzivaca

U Meklarenu, takođe penzionisanog Džensona Batona zameniće mladi Belgijanac Štofel Vandorn. Vilijams je ostao „kratak“ za Botasa, pa je tako šansu dobio golobradi Lans Strol. Kanađaninu će društvo praviti Felipe Masa, koji je prvo odlučio da završi karijeru, ali je na nagovor tima odlučio da ostane još jednu sezonu.

Niko Hilkenberg je prešao iz Fors Indije u Reno. Oni imaju ambiciozni petogodišnji projekat u kojem žele titulu svetskog šampiona do 2022. ali videćemo koliko je to realno. Ekipa Hasa je uložila dosta novca u ovaj tim, a treba napomenuti i to da ćemo ove sezone imati jedan tim manje pošto je, na žalost, Manor prestao da postoji.

Povezana vest:  FIA: Bjankijevo stanje veoma ozbiljno, ali stabilno

Kao i uvek na Sport Klubu, pratićete apsolutno sve što se bude dešavalo tokom svih trkačkih vikenda, od prvog nezvaničnog treninga do karirane zastave uz glasove Pavla Živkovića i Srđana Ercega, na koje ste već navikli. Pred najvažnije trke, imaćemo iz specijalizovane emisije iz studija, tako da će doživljaj najbržeg karavana na najboljem klubu biti potpun.