Najpopularniji beogradski gastro vodič ˝Ukus Beograda˝ (ukusbeograda.rs) poziva Vas da zajedno učestvujete u realizaciji i promociji prvog humanitarnog ˝Beogradskog krempita maratona˝! 

Ukus Beograda je internet portal koji je posvećen ugostiteljstvu i gastronomiji glavnog grada ali i promociji turističkih i društvenih sadržaja prestonice i drugih gradova u Srbiji. Za svoje aktivnosti dobili smo nagradu „TOP 5“ sajtova u kategoriji slobodnog vremena od uglednog magazina PC Press i učestvovali smo kao govornici i panelisti na svim relevantnim konferencijama na temu gastronomije i internet poslovanja u zemlji i regionu. Ostvarili smo poverenje i interesovanje desetina hiljada pratilaca na društvenim mrežama, kao i najuspešnijih brendova i proizvođača hrane u zemlji.

Povezana vest:  Koja boja kose je bila najtraženija u 2011. godini?

˝Krempita maraton˝ je jedinstvena akcija koju smo pokrenuli na samom početku rada sajta – u aprilu 2015. sa jednostavnom idejom koja je naišla na veliko interesovanje javnosti: na dan održavanja tradicionalnog i svetski čuvenog Beogradskog maratona, mi smo odlučili da se takmičimo u neuobičajenoj slatkoj disciplini – jedenju krempita! Izveštaj sa prvog izdanja našeg Krempita maratona (http://ukusbeograda.rs/prvi-beogradski-krempita-maraton/) je izazvao toliko interesovanje da smo odlučili da poduhvat ponovimo i 2016. (http://ukusbeograda.rs/drugi-beogradski-krempita-maraton/) sa još većim odjekom, a ove godine naša akcija dobija sasvim novu dimenziju.

U saradnji sa Fondacijom ˝Budi human˝ pozivamo Vas da se priključite našem humanitarnom izazovu.

Povezana vest:  Coca-Cola podržava ravnopravnost žena

Humanitarna akcija koja je jedinstvena po svojoj formi i raznovrsnosti će tokom subote, 22.04. obuhvatiti veliki broj beogradskih restorana, u kojima će gosti moći da poruče krempitu i plate je putem SMS poruke na broj 3030 (poruka može da sadrži samo broj 1, koji je zajednički broj Fondacije) i na taj način doniraju pomoć onima kojima je najpotrebnija, korisnicima sredstava Fondacije „Budi human“.

Tokom pripremnog perioda, akcija je već naišla na dobar odziv, a neki od restorana koji su već potvrdili svoje učešće su: Madera, Tabor, Klub književnika, Id, Grafičar, Jazz bašta, Ambar, Epigenia, novobeogradski Mozzarella i Tulip Inn, zatim restoran Courtyard hotela Marriott, zemunski Milagro i mnogi drugi.

Povezana vest:  Milion evra od EU za oporavak turizma

U akciju su se uključili i pojedinci koji su aktivni i popularni na društvenim mrežama i zainteresovani da upute ovaj solidarni i hedonistički apel svojim pratiocima. Kako bismo ovu akciju popularisali i Beograđanima ali i gostima koji će u subotu posetiti Beograd tokom atletskog praznika, i omogućili im da, uz uživanje u čuvenom i omiljenom desertu pomognu ugroženim mladim ljudima štićenicima Fondacije, presudan nam je značaj Vaše podrške.