Kompanija Discovery, TV avanturista Ber Grils i kompanija Samsung uspostavili su saradnju u cilju promovisanja novog modela Samsung Gear S3, a Ber će uz pomoć vrhunske tehnologije na još bolji način gledaoce širom sveta uključiti u svoje avanture.

Ova saradnja, koja se posebno odnosi na tržišta SAD-a, Evrope, Srednjeg Istoka i Afrike, donosi seriju kratkih video formi kao i televizijske reklame u kojima Ber predstavlja ključne karakteristike modela Samsung Gear S3. Kroz svoje avanturističke poduhvate Ber će predstaviti korisne funkcije ovog modela kao što su, između ostalog, funkcija barometra, aplikacija za merenje potrošnje kalorija i altimetar. Ber će, takođe, deliti i korisne savete svim istraživačima koji su krenuli u avanture van domašaja civilizacije.

Povezana vest:  MAŠA I MEDA U NAJVEĆEM LEDENOM SPEKTAKLU U ARENI, PEVAJU NA SRPSKOM U KOMBANK ARENI, 22. I 23. APRILA

Mnogi od nas su pomno pratili Bera dok je osvajao planine, skakao iz aviona, kupao se u ledenim vodama i, često u društvu poznatih ličnosti, zalazio u najnepristupačnije predele na svetu. Sada svi mi možemo biti bliži akciji, kroz vrhunski sadržaj koji ističe napredne tehnološke mogućnosti Samsunga Gear S3.

Grils je istakao: “Veoma sam ponosan na partnerstvo sa kompanijama Discovery i Samsung, zato što imam priliku da fanovima predstavim najnapredniji avanturistički sat na tržištu. Koristio sam Gear S3 na nekim od najzahtevnijih terena i uvek mi je pomagao kada je to bilo najpotrebnije.”

Povezana vest:  Uskršnja zabava u Delta Cityju

Vivijan Paksinos (Viviane Paxinos), potpredsednica medijskih i reklamnih partnerstava u kompaniji Discovery Networks International je izjavila: “Kompanija Discovery je lider u stvaranju inovativnog sadržaja, a ogromno iskustvo i naša najnovija 360 video tehnologija će obezbediti jedinstvenu platformu na kojoj će Ber moći da prikaže svoje avanture kao nikada do sada. Srećni smo kada sarađujemo sa drugim kompanijama, koje poseduju vrhunsku tehnologiju, kako bismo prikazali naše emisije i njihove brendove.”

Povezana vest:  FARMA 3. SEZONA, Jelena napustila farmu

Ova kampanja je pokrenuta 27. marta i dostupna je širom svih platformi, uključujući linearne kao što je Discovery kanal, ali i društvene i digitalne platforme, kao i VR aplikacije koje su dostupne mlađoj publici.