Nakon uspešne prošlogodišnje  kampanje koja je okupila više od 400 takmičara i takmičarki i preko 40 kompanija, udruženje „Bajsologija” sa svojim partnerima „Ulice za bicikliste“, Fondacijom Hajnrih Bel i Programom Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) po drugi put,  18. maja organizuje takmičenje u okviru kampanje „Samo ne autom“, koja za cilj ima promovisanje korišćenja alternativnih prevoznih sredstava pri odlasku na posao. Izazov „Samo ne autom“ se ove godine realizuje se uz podršku projekta za „aklimatizaciju urbanog razvoja” (Lokalni razvoj otporan na klimatske promene), čiji je pokrovitelj Globalni fond za životnu sredinu (GEF).

Povezana vest:  Ball korporacija objavila Izveštaj o održivom poslovanju za 2020: Napredak u razvoju cirkularne ekonomije

„Ideja je da ovom akcijom promovišemo održivu mobilnost i skrenemo pažnju na sve veće saobraćajne gužve, zagađenje, globalno zagrevanje i zdravstvene probleme koje donosi transport motornim vozilima,“ izjavio je Vladimir Ćurčić iz udruženja „Bajsologija“.

Kompanije mogu prijaviti timove sa minimum  tri učesnika, a učešće u takmičenju koje će trajati ceo dan je besplatno. Takmičari će preko besplatne aplikacije STRAVA sakupljati poene tako što će na putu od kuće do posla i u povratku voziti bicikl ili ići peške, a kompanije i pojedince sa najviše pređenih kilometara, kao i kompanije sa  najvećim brojem prijavljenih takmičara, očekuju nagrade.

Povezana vest:  Depeche Mode praznični paket u knjižarama Delfi

Organizatori takmičenja su udruženja „Bajsologija“ i „Ulice za bicikliste“, Fondacija Hajnrih Bel i Program Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP).

Za više informacija o akciji i takmičenju posetite sajt www.bajsologija.rs