Da li ste znali da se u proseku, sa pet godina starosti u toku jednog dana uključujemo u kreativne zadatke 98 puta, smejemo 113 puta i postavimo 65 pitanja? Do 44. godine, brojke padaju na samo dva kreativna zadatka dnevno, 11 smejanja i šest postavljanja pitanja. Robna marka Nesquik je, inspirisana ovim podacima iz svog globalnog istraživanja, odlučila da dodatno proveri ko je maštovitiji – deca ili njihovi roditelji. Tim povodom je ovog vikenda u Beogradu organizovana kreativna i edukativna radionica „Probudimo dečiju kreativnost“ u saradnji sa Koba Yagi Toys, koja je okupila novinare beogradskih redakcija i njihove mališane na svojevrsnom takmičenju u pripremi maštovitih kreacija od svakodnevnih materijala.

Povezana vest:  Beko te vodi na Barsinu utakmicu, na Kamp Nou!

Tokom dvočasovne zabave i edukacije, mališani su koristeći bojice, lenjire, gumice, papiriće, kutije, balone ipak pokazali nešto veću dovitljivost i maštovitost od mama i tata u izradi predmeta čija namena treba da bude rešavanje problema nedostatka zelenih površina i ugroženosti ptica u gradu, kao i nepravilne ishrane.

Rad koji je grupa mališana pripremila kao kreativni odgovor na problem što njihovi vršnjaci sve češće nisu u okvirima izbalansirane ishrane, osvojio je najviše glasova učesnika i koordinatora ovog takmičenja u maštovitosti.

Povezana vest:  Banca Intesa povećala plasman stambenih kredita za 40 odsto

Održana radionica ujedno je i prva u okviru „Škole za superheroje“, koju Koba Yagi organizuje kao kreativni prostor neformalnog obrazovanja, sa ciljem da deca steknu različite veštine, razumeju smisao timskog rada, razvijaju solidarnost, empatiju i kreativnost.

Tokom radionice, i mališani i roditelji imali su priliku da doručkuju Nesquik žitarice obogaćene sa sedam vitamina, gvožđem i kalcijumom, kao i da se osveže uz Nesquik instant kakao napitak, koji sadrži odabrane vitamine i minerale koji nadopunjuju hranljivu vrednost mleka.

Povezana vest:  Etihad Airways i Alitalia slave modu, dizajn i umetnost na Milanskoj nedelji mode