Kompanija Podravka Srbija je po šesti put okupila članove kulinarske društvene mreže Coolinarika.com. Ovogodišnje tradicionalno Coolinarika druženje održano je na „beogradskom moru“, Adi ciganliji. Gosti su uživali u pravoj morskoj atmosferi, a kroz program ih je vodila Gorica Nešović, koja je i sama veliki majstor kuhinje.

Inspiraciju za duh mora u Beogradu, domaćini su potražili na nedavno lansiranoj stranici www.evaizsrcamora.rs. Na ovoj stranici, kao i na Coolinarika portalu, se takođe mogu naći recepti, video recepti, kao i informacije o samim proizvodima iz palete Eva.

Povezana vest:  MANGO SEZONSKO SNIŽENJE DO 60%

Coolinarika.com je jedna od najposećenijih internet stranica u zemljama regiona. Ima oko 8 miliona poseta mesečno, preko 163 000 aktivnih registrovanih korisnika i bazu od preko 173.000 recepata. Fanovi Podravkinog kulinarskog sajta koji je u drugoj deceniji postojanja, se već godinama druže na sličnim tradicionalnim okupljanjima u gradovima širom regiona, a njihova prijateljstva su upravo zahvaljujući ovim susretima postala posebna.

Povezana vest:  Rekordnih 20.000 skijaša na Jahorini

„Coolinarika je zajednica koja okuplja veliki broj ljudi, koji gaje ljubav prema hrani i kuvanju. Raduje nas što je ona deo svakodnevice za milione posetioca i jedna od omiljenih Internet stranica ljudi širom regiona. I ove godine naše Coolinarika druženje je inspirisano morem i nosi naziv „Cool morsko druženje“. Eva riblji proizvodi su siguran i zdrav izbor za celu porodicu i uz malo mašte idealni su sastojak za pripremu brzih, laganih, zdravih i ukusnih letnjih obroka“, izjavila je Miona Vujović, direktor marketinga kompanije Podravka Srbija.

Povezana vest:  Nova NIVEA Q10plusC Energy linija za negu lica protiv bora pruža umornoj koži energiju i blistav sjaj.

Brend Eva predstavlja bogatu i zdravu riznicu različitih ribljih proizvoda koji garantuju kvalitet i poreklo.