Sinoć je u hotelu Saint Ten u Beogradu kompanija Opel ekskluzivno prikazala potpuno novi model u svom portfoliju – novi Opel Grandland X. Okupljene zvanice su imale privilegiju da prvi u Srbiji vide i dožive novi Opel Grandland X – čak i pre zvanične svetske premijere koja će se održati na sajmu u Frankfurtu ove jeseni.

Na samom početku programa prisutne zvanice pozdravio je direktor predstavništva Opela za Srbiju, Bugarsku, Makedoniju, Crnu Goru i Albaniju, g-din. Dragan Nenadović. Osim što je na početku izlaganja svima poželeo dobrodošlicu, g-din. Nenadović je naglasio važnost ovog događaja i ekskluzivitet koji su njegovi posetioci uživali prethodne večeri. Naime, specijalno za ovu priliku napravljena je serija prvih jedinica ovog modela koji su gotovo ručno sastavljeni u aprilu. Njihova osnovna namena je da važne članove automobilske zajednice upozna sa osnovnom idejom o tome šta Grandland X treba da postane. “Želeli smo da se ova eksluzivna svetska pretpremijera dogodi ovde, u vašem dvorištu i da se dogodi mesecima pre svetske premijere”, istakao je direktor regionalnog predstavništva Opela.

Povezana vest:  Novi Opel Grandland X ušao AUTOBEST finalnih šest

Pre nego što je detaljnije predstavio Grandland X, g-din Dragan Nenadović je govorio o ovoj godini koja je za Opel izuzetna po mnogo čemu. Nedavno redukovani logotip kompanije dodatno govori o fokusu ovog nemačkog proizvođača na mobilnost (koju simbolizuje točak) i energiju (koja je prikazana u vidu munje, tzv. Opelovog „Blitz”-a). Druga važna promena se ogleda u novom sloganu koji je takođe sveden i jasno govori o nameri Opela da kroz demokratizaciju tehnologija i usluga vezanih za mobilnost svet učini boljim mestom za svakoga. Slogan je kratak i jasan: Budućnost pripada svima! Takođe, bilo je reči i o najambicioznijem programu lansiranja novih modela u istoriji brenda pod nazivom „7 u 17“, čiji je deo i Grandland X.

Povezana vest:  Opel finansiranje – najlakši način dolaska do vozila

Kao najmlađi, ali i najveći član Opelove porodice ovaj kompaktni SUV biće novi konkurent u C-SUV segmentu koji u protekloj deceniji iz godine u godinu ima sve veći rast. Ovo su glavni aduti Grandlad X za uspeh: visoka pozicija sedenja, mala težina, sportski SUV dizajn, obilje prostora za 5 putnika, vrhunska tehnologija, točkovi do točkovi do 19‘, efikasni pogonski sklopovi: „On je naš kompaktni SUV sa snažnim karakterom, urbanim avanturističkim izgledom, uzvišenim položajem sedenja, obiljem prostora i koji je opremljen mnogim ultramodernim tehnološkim dostignućima.“, reči su koje najbolje opisuju impresiju o ovom, po mnogo čemu, specifičnom modelu iz C- segmenta.

Povezana vest:  Odlična prodaja Toyota vozila na BG Car Show 2014

Ovom događaju prisustvovale su mnoge poznate ličnosti, predstavnici medija i prijatelji brenda. Celokupni utisak koji su prisutni poneli sa ovog događaja je užitak visoke klase, čiji duh ispoljava Grandland X.