Rezultati studije* koja je nedavno sprovedena za potrebe brenda Durex pokazuju da više od dve trećine žena ne doživi orgazam svaki put kada ima odnos, tvrdeći da to ne utiče na njihovo zadovoljstvo seksualnim životom. Studija je najavila početak nove kampanje protiv nejednakosti u broju orgazama kod muškaraca i žena koja nosi naziv #OrgazamZaSve i koja ima za cilj da podstakne svakoga, bez obzira na pol, da pruži i doživi intenzivne orgazme prilikom svakog odnosa.

Istražujući očekivanja po pitanju doživljavanja vrhunca kod oba pola, studija je pokazala da ovu “privilegiju zadovoljstva” žene prepuštaju muškarcima koji to svakako očekuju i prihvataju. Iako veliki broj žena kaže da ne doživi vrhunac svaki put kada ima seks, više od 95 odsto njih tvrdi da su zadovoljne učestalošću istih. Ovo je jasan pokazatelj da se seksualno zadovoljstvo kod žena i dalje percipira kao sporedno u odnosu na muškarce, a to je nešto što kampanja #OrgazamZaSve želi da promeni. Durex veruje da orgazmi poboljšavaju kvalitet života i poziva sve istomišljenike da podrže kampanju korišćenjem hashtag-a #OrgazamZaSve.

Povezana vest:  Revija Monsoon Accessorize otvorila 18. Fashion Selection

Postavlja se pitanje zašto je ženama prihvatljivo da imaju manje orgazama. Jedan od ključnih razloga, kako navodi studija, najverovatnije leži u komunikaciji. Više od polovine ispitanih žena priznaje da im ne bi bilo prijatno da od partnera zatraže pomoć. Kampanja #OrgazamZaSve želi da razbije ovaj tabu ističući razne načine koji mogu dovesti do vrhunca u spavaćoj sobi, više puta i sa većim intenzitetom, na obostrano zadovoljstvo.

Povezana vest:  „POKRENI SE ZA NAUKU“ – Stipendije za naučna istraživanja i projekte u oblasti održivog razvoja

Iako veliki broj ljudi voli da eksperimentiše u krevetu, Durex saznaje da se tek svako treći odluči za stimulativni gel, uprkos činjenici da trećina žena kaže da retko ili nikada ne doživi orgazam kroz penetraciju* a četvrtina kaže da lakše doživi orgazam kada to čini nasamo. U takvim slučajevima stimulišući gelovi kao što je novi Durex Intense Orgasmic Gel mogu biti parvo rešenje.

Povezana vest:  Milivoje Čalija novi direktor razvoja u marketinškoj agenciji Communis DDB

Durex je na društvenim mrežama objavio jedan veoma interesantan video klip na tu temu koji, pored šaljive ima i edukativnu komponentu. Pogledajte, pokrenite se, jer svaka od nas zaslužuje bolje!

*Zatvoreni upitnik sa ponuđenim odgovorima. Obuhvaćeni uzorak: 1,500 seksualno aktivnih muškaraca i žena uzrasta od 16 do 64. Rezultate je prikupila britanska agencija Ginger Comms tokom 2016. godine.