Komtrejd novi sponzor košarkaškog kluba Partizan

Košarkaški klub Partizan potpisao je danas sponzorski ugovor sa kompanijom Komtrejd distribušn (Comtrade Distribution).

„Kao što smo i najavili pre neki dan, potpisali smo prvog sponzora. Nalazimo se u kompaniji Komtrejd u okviru koje se nalazi brend Tesla koji će biti jedan od naših glavnih sponzora ove sezone. Ovo nam mnogo znači za novi početak i lakši finansijski protok“, rekao je Mijailović za sajt kluba.

Novi član crno-belih postao je brend ICT uređaja Tesla, s paletom tableta, telefona, televizora i klima uređaja u potpunosti osmišljenom u kompaniji Komtrejd.

Generalni direktor kompanije Komtrejd Marko Bratić izjavio je da su u ovaj projekat ušli s ciljem da osvoje ne samo domaće tržiste, već da budu prepoznati i van granica Srbije.

„Partizan je najveći brend srpske košarke. Mi u kompaniji Komtrejd sa poštovanjem gledamo na istorijske rezultate i uspehe ovog kluba. Komtrejd je pre tri godine pokrenuo razvoj brenda Tesla, sa ciljem da tržištu ponudi veoma kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama. U ovaj izazovni projekat ušli smo sa ciljem da osvojimo ne samo domaće tržište, već da budemo prepoznati i van granica zemlje, baš kao KK Partizan koji je u najslavnijim danima vladao evropskim košarkaškim terenima“, rekao je Bratić.

Povezana vest:  NBA VESTI, Njujork bolji od San Antonija

Košarkaši Partizana će od sutra, na utakmici protiv Bilbaa u Evrokupu, na poleđini dresa imati ispisano „Tesla“.

„Bilo je vremena u kojima je lakše bilo biti uz Partizan nego što je to danas. Ali, kako se već kaže u dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci, i zbog toga smo danas ovde, nadajući se da će naša podrška pomoći Partizanu da se što pre vrati na staze slave“, dodao je on.

Povezana vest:  Đorđević: Marjanović na pregledima, nekorektni Radović

Košarkaški klub Partizan potpisao je danas sponzorski ugovor sa kompanijom Komtrejd distribušn (Comtrade Distribution).

„Kao što smo i najavili pre neki dan, potpisali smo prvog sponzora. Nalazimo se u kompaniji Komtrejd u okviru koje se nalazi brend Tesla koji će biti jedan od naših glavnih sponzora ove sezone. Ovo nam mnogo znači za novi početak i lakši finansijski protok“, rekao je Mijailović za sajt kluba.

Novi član crno-belih postao je brend ICT uređaja Tesla, s paletom tableta, telefona, televizora i klima uređaja u potpunosti osmišljenom u kompaniji Komtrejd.

Generalni direktor kompanije Komtrejd Marko Bratić izjavio je da su u ovaj projekat ušli s ciljem da osvoje ne samo domaće tržiste, već da budu prepoznati i van granica Srbije.

„Partizan je najveći brend srpske košarke. Mi u kompaniji Komtrejd sa poštovanjem gledamo na istorijske rezultate i uspehe ovog kluba. Komtrejd je pre tri godine pokrenuo razvoj brenda Tesla, sa ciljem da tržištu ponudi veoma kvalitetne proizvode po pristupačnim cenama. U ovaj izazovni projekat ušli smo sa ciljem da osvojimo ne samo domaće tržište, već da budemo prepoznati i van granica zemlje, baš kao KK Partizan koji je u najslavnijim danima vladao evropskim košarkaškim terenima“, rekao je Bratić.

Povezana vest:  Amerikanke prejake, košarkašice Srbije za bronzu

Košarkaši Partizana će od sutra, na utakmici protiv Bilbaa u Evrokupu, na poleđini dresa imati ispisano „Tesla“.

„Bilo je vremena u kojima je lakše bilo biti uz Partizan nego što je to danas. Ali, kako se već kaže u dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci, i zbog toga smo danas ovde, nadajući se da će naša podrška pomoći Partizanu da se što pre vrati na staze slave“, dodao je on.