HMD Global, dom Nokia telefona, danas slavi svoj prvi rođendan. Za samo 12 meseci, ovaj start-up predstavio je 12 velikih novina, uključujući 11 novih uređaja, ali i sklapanje međunarodnih partnerstava sa industrijskim gigantima poput kompanije ZEISS. U ovom kratkom a događajima bremenitom periodu, aktivnosti doma Nokia telefona motivisao je entuzijazam fanova kojih je sve više.
Vođen idejom da postane globalni igrač, HMD Global je već plasirao novi portfolio sa šest Nokia smart i telefona, kao i pet feature telefona na preko 80 tržišta, sa aktivacijama u 170 zemalja, sajtovima na 48 jezika i uspostavljanjem čvrstog temelja za budući rast.
Brz rast
Izlazak kompanije HMD Global na tržište obeležen je fanfarama – povratkom telefona Nokia 3310 tokom MWC kongresa 2017, kada su predstavljeni i prvi modeli Nokia smart telefona sa Android operativnim sistemom. Novi portfolio je osvojio preko 20 nagrada i rasprodat je na svim tržištima. Trenutno, Nokia telefoni se prodaju u preko 80 zemalja, na 45 lokalnih internet stranica dostupnih na 48 jezika. Uređaji su već aktivni u preko 170 zemalja.
Tokom svoje prve godine, HMD Global je sklopio velika strateška partnerstva sa industrijskim liderima poput kompanija Nokia, Google, Foxconn i ZEISS. U toku naredne godine, zahvaljujući ovim partnerstvima, kompanija će isporučiti korisne inovacije fanovima i uspostaviti nove standarde za ono što smart telefon može da ponudi.
Sjajan odziv fanova
Neverovatna strast, zanimanje i entuzijazam za novi portfolio, kao i sjajne reakcije fanova širom sveta je zaista dirljiv. Preko milion ljudi je uživo, preko striminga, pratilo plasiranje modela Nokia 3310 i Nokia 3, Nokia 5 i Nokia 6 na Svetskom mobilnom kongresu 2017. Dostignut je broj od preko 200 miliona pregleda onlajn i 87 miliona poseta internet sajta tokom prethodne godine. Sa preko 2,2 miliona pratilaca na Fejsbuku, fanovi su bučni i angažovani.
Direktor HMD Global, Florian Seiche je izjavio:
“Nakon neverovatne godine za nama, pre svega želim da se zahvalim fanovima na tako sjajnom odzivu. Njihova posvećenost, entuzijazam i ljubav za naše nove Nokia telefone, podrška za ono što nastojimo da postignemo, je to što je napravilo svaku veliku novinu mogućom. To zaista demonstrira vrednost kontakta sa ljudima, izgradnju zajednica i postojanja sluha za ono što oni žele na svojim telefonima. S obzirom na napredak koji smo ostvarili i odziv koji smo postigli, znam da pričam u ime svih kada kažem da sa nestrpljenjem čekam da vidim šta nama i našim korisnicima predstoji u 2018. godini.”
Dostignuća
Sa sveobuhvatnom i diferenciranom ponudom proizvoda u samo jednoj godini, HMD Global je zadržao svoju posvećenost isporuci čistog Androida na svim smart telefonima. Ostajući veran prepoznatljivom dizajnu koji je nasleđe Nokia telefona, svaki uređaj je izrađen u skladu sa tri vodeća principa – svrsishodna tehnologija, dizajn usklađen sa potrebama čoveka, i čist, bezbedan i ažuriran Android.
Dom Nokia telefona sa radošću uvodi Android OreoTM u svoju ponudu. Za Nokia 8 telefone, ažuriranje je sada dostupno i u Srbiji, upotpunjuju čist Anroid karakteristikama poput Android Instant Apps i Background Limits.
Juho Sarvikas, direktor proizvodnje u HMD Global, je ovom prilikom rekao:
“Počeli smo ovu avanturu sa velikim očekivanjima fanova i ogromnom odgovornošću da nastavimo nasleđe Nokia telefona. U skladu sa našim skandinavskim korenima, dizajnirali smo lepe uređaje držeći se kvaliteta koji se i očekuje od Nokia telefona. Nismo se služili prečicama u primeni najnovije tehnologije. Istovremeno, plasirali smo inovativne propozicije poput Dual-Sight iskustva na Nokia 8 telefonu i izvanredno dvodnevno trajanje baterije na Nokia 2 telefonu.
“Naš prvi smart telefon, Nokia 6, u Kini je rasprodat za samo 23 sekunde. Ono što je još skorije, Nokia 8 i Nokia 2 telefoni su prepoznati kao veoma kvalitetni uređaji po pristupačnoj ceni. Kritike i nagrade zaista govore same za sebe, i jako smo zahvalni na podršci koju dobijamo od naših korisnika.”
Pekka Rantala, izvršni potpredsednik i direktor marketinga u HMD Global, izjavio je:
“Dizajn i izrada svih proizvoda su proizvod želje naših korisnika, tako da je veliko zadovoljstvo videti tako pozitivne reakcije. Povratne informacije u kojima smo imali priliku da uživamo u poslednjih 12 meseci su nas inspirisali za ono što sledi. Sve u svemu, ovo je bila uzbudljiva godina, i mi se već pripremamo za ono što nas očekuje u narednih 12 meseci. Sigurni smo da će nam to biti najbolji period do sada.”