Međunarodna agencija za komunikacije Grayling predstavlja šest marketinških i komunikacijskih trendova za koje veruju da će pomoći brendovima i kompanijskim komunikatorima da postignu proboj za kojim žude u 2018. godini.

Zauzimanje stava: Granice između biznisa, politike i kulture su sve nejasnije i organizacije nemaju više prostora za oklevanje, jer potrošači zahtevaju jasnoću, posvećenost i akciju, a raznolikost je imperativ.

Urbana vizija: Marketinški stručnjaci će sve više biti fokusirani na globalne „super gradove” i njihovu brzorastuću populaciju koja stalno pritiče, obezbeđujući svojim brendovima značajan prostor i angažujući se oko kulturno osvešćene publike koja zauzvrat može  uticati na druge. Ovo će uticati ne samo na brendove, već i na javni domen.

Povezana vest:  Hotel Ramada Aqua World iz Budimpešte dao ime vip apartmanu po srpskoj zvezdi Ceci

Upotreba narativa: Od reklamnih serijala i Instagram priča do mogućnosti koje pruža virtualna realnost, brendovi sve više pronalaze nove načine za upotrebu narativa, kako bi skrenuli pažnju korisnika i zadobili verne pratioce. Koliko kompanija je dovoljno hrabro da prestane da reklamira sebe i dozvoli drugim pokazateljima da govore o njihovom uspehu?

Učenje kroz testiranje: S povećanjem tempa promena, organizacije svih veličina sve više poprimaju start-up model. Ideje koje dolaze iz gomile izvora i brza inovacija jesu imperativ, dok testiranje uživo i beta operacije postaju pravilo za brendove pića, maloprodaje, medijske kuće, pa čak i banke.

Povezana vest:  Ketrin Hejgl dala milion dolara za kampanju sterilizacije

Igra brendova: Sve postaje igra, budući da pametne organizacije crpe ideje za svoju svrhu i imidž kroz svaku interakciju s potrošačima, ispunjavajući neočekivano i pretvarajući dosadno u igru kako bi privukli i nagradili potrošače. Ako postavite stvari kako treba, sigurno ćete dobiti nagradu. Postavite stvari loše i … pa, brendovi bi trebalo da povedu računa da stvari budu postavljene kako treba.

Povezana vest:  H&M otvara prodavnicu u Kragujevcu

Ekonomija pažnje: U svetu digitalnog preopterećenja u kojem je pažnja oskudan resurs i pronicljivi potrošači se odlučuju protiv reklama i filtriraju sadržaj kome su izloženi, brendovi treba da investiraju u bogat i ciljan sadržaj s realnom vrednošću, ako žele da se probiju. Bilo kakav stari sadržaj ne može doneti željeni rezultat.

Više o globalnim marketinškim i komunikacionim trendovima koji će obeležiti narednu godinu možete pronaći na www.grayling.com