Onlajn književni magazin na sajtu Lagune koji je redizajniran u septembru 2017. godine zove se #Bukmarker.

Ova rubrika na sajtu je do sada zabeležila milion poseta.

Šta je to što posetioce sajta Lagune toliko privlači na ovim stranama?

Osim vesti o akcijama, izveštajima sa Sajma knjiga ili najavama Noći knjige, posetioci ove rubrike su navikli da čitaju intervjue sa domaćim i stranim autorima, recenzije knjiga i zanimljivosti iz čitalačkog univerzuma koje smo nazvali #knjigoljupci. Svakoga dana magazin #Bukmarker dobija petnaestak novih tekstova, a novitet na sajtu omogućava i filtriranje članaka prema kategoriji rubrike ili žanru knjige.

Povezana vest:  Glumica Dženifer Lorens se udala za trgovca umetninama Kuka Maronija

Tokom Sajma knjiga uveli smo i kategoriju Video u okviru koje predstavljamo video-zapise sa promocija knjiga, razgovore sa autorima, predstavljanje edicija, a sve možete naći i na Laguninom Jutjub kanalu.

Na Fejsbuku možete posetiti stranicu Laguna Bukmarker, koja je u roku od tri meseca okupila 12.000 pratilaca.

Ono što je najveća vrednost ove rubrike jesu raznovrsnost i kvalitet tekstova. Odabrani sadržaj ove rubrike je aktuelan i prati u stopu dešavanja iz izdavačke industrije širom sveta. Pratioci ove rubrike to prepoznaju, pa su tako najčitaniji tekstovi: „10 knjiga koje će vas oduvati“, koji je pročitalo 14.000 čitalaca, a zatim „Filmovi o piscima koje morate pogledati“ i „10 ljubavnih romana za zimske dane“.

Povezana vest:  POČETAK SEZONE U MALOM POZORIŠTU „DUŠKO RADOVIĆ"

Prvi tekstovi koji su privukli publiku i stekli svoj krug čitalaca u okviru kategorije #knjigoljupci imali su ovakav sadržaj: „Kako razmišljaju knjigoholičari“, „Devet stvari koje ljudi koji čitaju rade bolje od drugih“, „20 razloga zbog koji su knjige bolje nego momci“, ali i mnogo drugih činjenica i kurioziteta o piscima, zabranjivanim knjigama, izbačenim poglavljima iz poznatih knjiga, nesrećnim ljubavima slavnih pisaca, ili pak o artefaktima načinjenim od knjiga, najlepšim bibliotekama sveta, kao i savete roditeljima kako da podstaknu decu na čitanje.

Povezana vest:  Predstava ‘What the fuck are we doing here?' na šestom Beogradskom Irskom Festivalu

Sa sve mnogobrojnijom čitalačkom publikom Lagunina porodica ne prestaje da raste, a sadržaji se uvećavaju i prilagođavaju upravo ukusima čitalaca. Pred Lagunin 20. rođendan, rubrika #Bukmarker beleži i svoj proboj u svet onlajn specijalizovanih magazina.

http://www.laguna.rs/laguna-bukmarker.html