Najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i jugoistočnoj Evropi – Međunarodni beogradski sajam turizma, ove godine obeležava značajan jubilej – svoje 40. izdanje. Od 22. do 25. februara brojni izlagači promovisaće najnovije trendove i dešavanja u domaćoj i svetskoj turističkoj industriji.

Ovaj moderan evropski komercijalni sajam odavno je postao zaštitni znak Beogradskog sajma, mesto koje svake godine poseti više od 75 hiljada posetilaca.

Pod sloganom „Odmor te čeka!“, na Sajmu turizma i ove godine će se predstaviti najznačajnije turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, vazduhoplovne kompanije i međunarodni turoperatori, koji će posetiocima ponuditi najraznovrsnije aranžmane za predstojeću turističku sezonu. Jedan od najatraktivnijih segmenata tradicionalno su „first minute“ ponude i ostala putovanja na koja se odnose ekskluzivne sajamske pogodnosti i popusti.

Povezana vest:  NIVEA nagrađuje svakog dana, plavo drvo čeka na vas!

Zemlja partner ovogodišnjeg Sajma turizma je Grčka, večita inspiracija za putnike i omiljena letnja destinacija domaćih turista. Reprezentativni turistički centri, regije i gradovi, kao i autentičan kontinentalni i ostrvski deo, prelepe plaže, čisto i toplo more, dovoljna su referenca da posetioci Sajma turizma i ove godine tokom manifestacije istraže agencijsku ponudu i mogućnosti za letovanje u Grčkoj.

Domaće destinacije i znamenitosti Srbije na Sajmu će biti predstavljene kroz kapacitete hotela i odmarališta, uz preporuke za različite sadržaje – miran porodični odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport i rekreaciju.

Povezana vest:  Kompanija Unilever u akciji čišćenja roditeljskih kuća, za zdravije okruženje dece obolele od raka

Sajma turizma kontinuirano nastoji da unapredi komercijalni aspekt manifestacije, tako da je usmeren i na jačanje poslovne posete i unapređenje kontakata između izlagača i poslovnih posetilaca iz svih delova sveta.

Organizovanjem jedne od najuspešnijih manifestacija u zemlji i regionu, Beogradski sajam objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede, jer se uz Sajam turizma istovremeno odvijaju još tri srodne manifestacije: 9. Međunarodni sajam vina, 14. Međunarodni sajam hotelsko ugostiteljske opreme HORECA i 14. Sajam suvenira „Posetite Srbiju“.

Povezana vest:  "TransformaciJA" sa Anom Dornik: Brojni edukatori poslali poruku publici o važnosti mentalne transformacije

Događaj kojim počinje vinska sezona – BEOWINE, trajaće dan kraće od Sajma turizma, od 22. do 24. februara, u proširenom izlagačkom prostoru u halama 3 i 3A, a obeležiće ga sasvim novi koncept i značajan broj novih učesnika i poslovnih posetilaca.

Izuzetan multimedijalni prateći program na atraktivan način će promovisati brojne festivale, manifestacije i važne događaje, a prezentacije, promocije i degustacije, uz kosmopolitski duh i prisustvo velikog broja nacija, Sajam čine podjednako privlačnim za poslovne posetioce ali i najširu publiku.