Ove godine, jedan od vodećih brendova kompanije Henkel, Schwarzkopf, proslavlja 120 godina postojanja strastvene predanosti, individualnosti, kreativnosti i mode koju pruža svim damama. Schwarzkopf obuhvata široku paletu brendova u tri kategorije: nega kose, oblikovanje kose i boje za kosu, a uspeh brenda i zadovoljstvo njegovih potrošača rezultat su konstantnog ispunjavanja visokih očekivanja.

U stalnoj potrazi za inovacijama i osluškivanju potreba potrošača, nova misija brenda Schwarzkopf, zasniva se na originalnosti i iznošenju najbolje verzije sebe, kao i neverovatnom osećaju samopouzdanja u bilo kom trenutku. Nova misija biće podržana kampanjom #createyourstyle kojom naš stil odražava raspoloženje na odvažan način, ne mareći za striktna pravila. Nova kampanja zasniva se na tome da dame više ne žele da slede stereotipe lepote i zato je ključna poruka izražavanje svoje posebnosti na individualan i autentičan način. Schwarzkopf proizvodi za bojenje, negu i stilizovanje kose, omogućavaju svim damama da kreiraju svoju omiljenu frizuru bez obzira na ideale lepote.

Povezana vest:  Novi Exitov panel okuplja svetske stručnjake na temi kako nasleđena kolektivna trauma utiče na naše živote

Nova kampanja uključuje reklamne motive, komercijalne i društvene aktivnosti koje će biti podržane od strane poznatih manekenki poput Toni Garrn i Kris Gottschalk, kao i brojnih Schwarzkopf influensera, predstavnika različitih starosnih dobi i zajednica. Schwarzkopf Looks, koje je implementirao 2008. godine, ekspert za bojenje i stilozovanje kose Armin Morbach, takođe je deo #createyourstyle kampanje. Za razliku od prethodnih godina, Schwarzkopf Looks u 2018. godine neće biti orijentisan na trendove na pisti, već će naglašavati individualne stilove modela.

Povezana vest:  Kids&Teen Fashion Selectionom počeo 33. Fashion Selection

Dvoje najbržih čitatalaca koje se jave na mail [email protected] i ostave svoje podatke (ime, prezime, adresa, grad i kontakt telefon) osvojiće Schwarzkopf poklon-paket sa tri proizvoda.