U tradicionalnoj akciji „Moj izbor“, treću godinu za redom potrošači Srbije su „Zaječarsko pivo“ proglasili omiljenim pivom u Srbiji. Ovogodišnja, treća po redu nagrada, predstavlja veliko priznanje za Zaječarsko koje je osvojilo prvo mesto među 37 pivskih brendova u Srbiji, i proglašeno je omiljenim od strane dve hiljade anketiranih kupaca.

Priznanje „Moj izbor” jedino je u Srbiji koje se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača, uz osnovni uslov da je proizvod domaćeg porekla, a akciju organizuje Udruženje potrošača „Moja Srbija“, uz podršku potpredsednice Vlade Republike Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, i grada Beograda.

Povezana vest:  Tridesete – godine u kojima postajemo najbolja verzija sebe

Prilikom uručenja priznanja, danas u Svečanoj sali Skupštine Beograda, Jelena Stankovic, Junior brend menadžer Zaječarskog piva, zahvalila je svima koji vole „Zaječarsko pivo” i koji su prepoznali i nagradili kvalitet ovog domaćeg brenda.

„Ponosni smo na to što su potrošači i ove godine izglasali „Zaječarsko pivo“ kao najbolji domaći proizvod. Želimo da zahvalimo na ovako vrednom priznanju, koje je za nas potvrda kvaliteta i koje nam pruža dodatni podstrek da nastavimo sa kontinuiranim unapređivanjem našeg brenda. Budući da nam je zadovoljstvo potrošača prioritet, uz vrhunski kvalitet naših proizvoda, trudićemo se da očuvamo vrednosti našeg brenda i opravdamo poverenje potrošača i u budućnosti“, izjavila je Jelena Stanković.

Povezana vest:  adidas Football lansirao Red Limit kolekciju za igru na svim terenima

Priznanje „Moj izbor“ danas predstavlja jedno od najprestižnijih priznanja u srpskoj privredi, sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i poboljšanja kvaliteta robe i usluga u Srbiji.

Ove godine, u konkurenciji za nagradu „Moj izbor“ našlo se 780 domaćih proizvoda i brendova podeljenih u 24 kategorije, a glasanje je bilo organizovano u dva kruga. U prvom krugu su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova su se plasirali u finale, gde je potom određen pobednik u svakoj kategoriji.

Povezana vest:  Direct Medija postaje deo United Medije