TAG Heuer nam predstavlja još jedan sat koji je kreiran kao posledica dugogodišnje saradnje, partnertsva i trkačkog nasleđa- Monaco Gulf 2018 specijalnu ediciju.

Ovo je sat sa prepoznatljivim trkačkim bojama, sa logotipom naftne kompanije koja je sponzorisala Stiv Mekvina u filmu “Le Mans”.

Dva legendarna brenda u svetu automobilizma ozvaničili su svoje zajedništvo učvrstivši prošlost i sadašnjost. Sa svojim prepoznatljivim plavo-narandžastim štraftama, kompanija Gulf je dobro poznat igrač u automobilskoj industriji više od 115 godina. Kvalitet, izdržljivost i strast su ključne reči kompanije; dokazani njihovom istorijom inovacija, pronalazaka i kontinuiranog razvoja.

Gulf je bila prva kompanija koja je bušila naftu ispod mora, a 1913. postala je prva na svetu koja je otvorila benzinsku stanicu. Deleći iste vrednosti švajcarski časovničarski brend TAG Heuer i kompanija Gulf su mnogo puta sarađivali, a možda je najpoznatija saradnja 1971. godine na snimanju filma „Le Mans“, kada je Stiv Mekvin na zglobu nosio Heuer Monaco, dok je vozio Porsche 917 sa Gulf logotipom.

Povezana vest:  Oglas: Besplatan kurs „Kako našminkati sebe“ – zamke trgovine ljudima

TAG Heuer i Gulf dele strast, i to je osnova za velike stvari koje dolaze, počevši od novog izdanja Monaco Special Edition Gulf Caliber 11, sata u trkačkim bojama sa logotipom ove  naftne kompanije koji je i predstavljen  na aktuelnom Sajmu automobila u Ženevi.

Sat Heuer Monaco koji je prvi put ugledao svetlost dana 3. marta 1969. godine u Ženevi i Njujorku, bio je zapravo prvi četvrtasti vodootporni automatik hronograf u istoriji švajcarskog časovničarstva.

Sat je bio pionir kada su u pitanju estetski kodovi tradicionalnog časovničarstva. Odlikovali su ga veliko četvrtasto kućište sa pravim uglovima, metalik plavi brojčanik, zasvođeni kristalni pleksiglas i krunica pozicionirana na levoj strani, koja je ukazivala da je navijanje automatsko.

Povezana vest:  Festival sireva Balkana 9. i 10. marta u Domu omladine Beograda

Inovativan za vreme u kojem je kreiran, ovaj sat je ponudio i savršenu vodootpornost-prvu za jedan četvrtasti sat.

Međutim, revolucija se skrivala u samom satu, famozni kalibar 11, koji je bio prvi automatski hronograf mehanizam koji je komercijalizovan u istoriji proizvodnje satova. Odmah prepoznatljiv i često kopiran, „McQueen Monaco“ postao je najtraženiji sat među kolekcionarima i aukcijskim prodajama.

Tako je ovaj sat podelio slavu zajedno sa glumcem Stiv Mekvinom koji je insistirao da ga nosi tokom snimanja filma „Le Mans“ 1971. godine.

Naravno, boje ovog ikoničnog brenda reflektovale su se i na dizajn novog specijalnog izdanja Monaco Calibre 11 Gulf.

Sat poseduje kućište prečnika 39 mm, krunicu sa leve strane, legendarni petrolej plavi  brojačanik sa dva bela brojača, datumski prikaz na poziciji 6 sati, dijamantsko ispolirane horizontalne satne indekse, vintidž Heuer logo, kalibar 11 automatski hronograf sa datumom i vodootpornost do 100 metara dubine.

Povezana vest:  Završen “Dečiji vikend” u Delta City-ju

Kao podsetnik na njegovo poreklo i sportski pedigre, na brojčaniku se sada nalaze plava i narandžasta štrafta Gulfovih poznatih trkačkih boja. Logotip Gulf se takođe pojavljuje pa poziciji 6 časova.

Trodelno čelično kućište sata obezbeđeno je sa četiri šrafa, poseduje dva puš dugmeta na poziciji 2 i 4 sata, nešto tanje lugove, safirni kristal kao i otvorenu zadnju stranu kućišta kroz koju su vidljivi kalibarski zupčanici.

Sat je upotpunjen izuzetnim plavim kaišem od najfinije teleće kože sa narandžastim štepom, što je još jedna asocijacija na Gulf logo.

Ovaj sat je prelepa interpretacija ikoničnog trkačkog nasleđa i TAG Heuer manufakture stacionirane u La-Chaux-de-Fonds, a oduševiće sve automobilske entuzijaste.