Ne postoji dobar trenutak da auto otkaže poslušnost tako što stane nasred puta. To je kašnjenje u najavi i, verovatno, nepredviđeni trošak. Ali šta raditi kad se to zaista dogodi? Za početak, bez panike.

Aplikacija za mobilni telefon Mile Cvik je u suštini rešila sve probleme iznenadne potrebe za pružanjem pomoći na putu. Gde god da se zadestite na teritoriji Srbije, ukoliko vam stane auto, aplikacija obavlja ceo posao. Nema guglanja i traženja adekvatnog majstora, zvanja i dogovaranja, a ni pogađanja oko cene.

Kako tačno izgleda digitalni automehaničar? Skida se lako sa App Store-a i Google Play-a, a registracija je potpuno besplatna. U slučaju kvara na automobilu, dovoljan je jedan klik za odabir usluge. Sistem tada korisnika povezuje sa najbližim serviserom i prikazuje fiksnu cenu usluge, uz mogućnost plaćanja karticom ili kešom. S rastućom mrežom partnera od 64 auto servisa po celoj Srbiji, od šlep službi, preko vulkanizera do auto bravara, Mile Cvik pokriva sve vrste kvarova na automobilu. Nakon što korisnik prihvati uslugu, aplikacija šalje vremenski okvir u kom može da očekuje pomoć, kao i grafički prikaz realnog kretanja servisera koji dolazi na njegovu lokaciju.

Povezana vest:  Sasvim nova Opel Astra – zvezda na nebu automobilske industrije

Tokom čekanja pomoći da stigne, prvo treba misliti na sigurnost. Pravila ponašanja u slučaju kvara na automobilu su jasna“, objašnjavaju stručnjaci iz tima Mile Cvik. „Ukoliko izlazite iz vozila, ne zaboravite na zaustavna svetla, postavite signalizirajuće trouglove i obavezno obucite prsluk koji će vas učitiniti vidljivim za druge vozače. U slučajevima poput kvarova na kolima, dozvoljena je upotreba i žutog rotirajućeg svetla. Ono dodatno osigurava vidljivost, naročito u toku noći ili po danu otežane vidljivosti“.

Povezana vest:  Sajam automobila počinje sutra u Beogradu

Pored mogućnosti da uz nekoliko klikova dobijete kvalitetnu pomoć na putu po povoljnoj i standardizovanoj ceni, mobilna aplikacija Mile Cvik svojim korisnicima pruža mogućnost i da se obezbede u potpunosti, kupovinom članskih paketa za pomoć na putu, za vremenske periode od 3,6 ili 12 meseci, koji iznenadne troškove šlepanja, probušene gume ili praznog akumulatora na automobilu šalju u istoriju. Dakle, uz aktivan članski paket odaberete servis u aplikaciji, majstor obavi svoje, rukujete se i nastavljate putem, dok troškove pokriva Mile Cvik aplikacija.

Koliko se često ljudi opredeljuju za članske pakete? Pa i ne baš tako često. „Ljudi s ovih prostora još uvek nemaju svest o tome da uz članske pakete jednostavno imaju sigurnost unapred za slučaj kvara na automobilu.“, kaže ekipa „majstor Mileta“. „Prema našem iskustvu, radije će svi čekati da se auto pokvari i platiti šlepovanje i popravku, nego se za nekoliko stotina dinara osigurati i voziti bez razmišljanja. Po sličnom sistemu funkcioniše i navika kupovine putnog osiguranja, iako za osiguranje sopstvenog zdravlja i zdravlja porodice ne bi trebalo da postoje izgovori“.

Povezana vest:  Mazda2 – specijalna akcija za gradskog ljubimca

Upravo zbog toga, aplikacija Mile Cvik je od prošle godine uvela i mogućnost kupovine putnog osiguranja putem mobilnog telefona. Ujedno, ovo je prva mobilna aplikacija u Srbiji koja nudi korisnicima mogućnost da kupe putno osiguranje, bukvalno, sa aerodroma ili iz kola, kad su već krenuli na put.

Mile Cvik mobilna aplikacija pokrenuta u Srbiji, 2017. od strane grupe stručnjaka koji su uvideli potrebu za digitalizacijom sistema pružanja pomoći na putu, koja bi proces pružanja pomoći učinila jednostavnijom, manje stresnom i transparentnom.