Kompanija Podravka priključila se manifestaciji Beogradskih noćnih marketa, koja predstavlja izvanredan spoj dizajna, zanatstva, hrane i pića i koja pod otvorenim nebom okuplja, sa jedne strane, veliki broj mladih umetnika, a sa druge strane one koji uživaju u njihovom stvaralaštvu.

Podravkina disko čajanka bila je deo dvanaestog po redu Noćnog marketa čija je inspiracija bila upravo disko muzika, te je i sama manifestacija nosila naziv, po čuvenom klubu, „Studio 44“. Svi oni koji vole provod tokom prve noći vikenda, imali su prilike da se uz disko zvuk i dobro zabave ali i ostvare odličnu kupovinu proizvoda domaće proizvodnje.

Povezana vest:  Eucerin - ciljana antiage nega po specijalnim uslovima kupovine

“Rado smo se odazvali pozivu organizatora. Kultura ispijanja čajeva je i te kako mnogo više od vrućeg napitka koji ima ukus, miris i boju. Smatramo da ispijanje čajeva čini jedan običan momenat čarobnim i stvara atmosferu kompletnog užitka, koji imamo samo za sebe ili ga delimo sa nekim. Ovog puta smo želeli da taj trenutak podelimo sa svim posetiocima ove manifestacije. I uspeli smo. U disko ritmu, uz čajeve napravili smo prvu Disko čajanku. Posetioci su imali prilike da se uvere u kvalitet našeg asortimana, pronađu omiljeni ukus ali i odlično zabave“, izjavila je Vanja Vukadin, Brand manager u kompaniji Podravka Srbija.

Povezana vest:  Novi Monaco je miks vintidž i industrijskog stila 90-tih

Bez sumnje, ljubitelji održane manifestacije su se odlično proveli i lepo pazarili, a učesnici, među kojima je i kompanija Podravka, i organizatori najavljuju novo druženje već u maju mesecu.