Nije slučajno lav kralj svih životinja, a ona kraljica modnih pista, društvenih mreža i ambasador najtraženijih lifestyle brendova.

Lav je simbol snage i hrabrosti, moćan i nesutrašiv baš kao i Kara Delevinj. Ona je “IT” devojka. Bez obzira da li fura neki kežual fazon ili izgleda vamp, ona zavodi i hipnotiše svojim očima. Njen imidž savršeno preslikava njen inače borbeni duh, pa hit frizure koje neprestano menja, izgledaju podjednako moćno na njoj i odraz su nemirne prirode.

U prisustvu ovih najmoćnijih kraljeva džungle, Kara koja je ambasador brenda TAG Heuer, snimila je najnoviju kampanju u Južnoj Africi koju potpisuje umetnički fotograf Dejvid Jarou.

Povezana vest:  Lepotice pomogle humanitarnu akciju kluba Mr. Stefan Braun

Ova kampanja nosi snažnu poruku poštovanja, podrške i zaštite životinja i ona je simbol neustrašivosti, ženstvenosti i savremenog. Kara koja okreće leđa lavu, pokazuje njeno samopouzdanje i neustrašivost i zašto je simbol slogana “Don’t Crack Under Pressure”.

Uostalom, kažiprst njene ruke krasi tetovaža lava što je još jedna simbolika ili svedočanstvo o tome kako velike mačke vole upravo ovakve žene i kako je kralj džungle taj koji je inspiriše i tera na inovativne poteze

Povezana vest:  “Doživi Teslu” otvara Expo 2017 u Astani

Niz neopisivih momenata Kare u drušvu opasnog lava uhvatio je oštrim okom svoje kamere slavni fotograf Dejvid Jarou, specijalista za divljinu i divlje životinje.

Vizualni kontakt je gotovo uvek prisutan u njegovom radu i evo šta je on rekao tim povodom:” Kada fotografišem životinje, prva stvar je da ih gledam u oči. Ukoliko nisu usredsređene i ukoliko nema tog kontakta očima, teško je aparatom uhvatiti dušu životinje. Kara ima neverovatno prodoran pogled. Od prvog momenta sam znao da će „TAJ” pogled biti noseći u celoj reklamnoj kampanji”, objasnio je Dejvid.

Povezana vest:  Ćerka Vitni Hjuston hoće da promeni ime u Kristina Hjuston

On je u stanju da uhvati vrhovnu lepotu živih bića, i svaka njegova slika zaista je za poštovanje. Njegove fotografije mogu se videti u nekim od najprestižnijih svetskih muzeja i izložbi. Veoma su tražene i prodaju se čak i do 60.000 dolara po printu.

Sa ovim novim vizualima, TAG Heuer potpisuje intenzivnu, neustrašivu i ženstvenu kampanju, baš kao i neverovatna Kara, koja još jednom demonstrira inovativni i avangardni duh švajcarskog brenda satova.

PHOTO:  David Yarrow