M&M’s, čokoladni brend broj jedan u svetu, od ove sezone oficijelni je slatkiš Fudbalskog saveza Srbije i podrška srpskom fudbalu.

Ugovor o licenciranom partnerstvu potpisali su Jovan Šurbatović, generalni sekretar FSS, i Predrag Milinčić, regionalni direktor kompanije Mars Balkan East, zastupnika brenda M&M’s za Istočni Balkan.

„U Fudbalskom savezu Srbije verujemo da će nam partnerstvo sa M&M’s doneti dobro i slatko raspoloženje tokom priprema za SP u Rusiji, kao i na samom Mundijalu. Podrška ovakvih svetskih brendova je korisna, produktivna i pozitivna kako za FSS tako i za našu najbolju reprezentaciju, ali i brojne navijače koji nas bodre“, poručili su iz marketing službe FSS.

Povezana vest:  Osvojite tri paketa GRAND STUDENT kafe

Ana Luković, brend menadžer za čokolade iz kompanije Mars, istakla je da im je cilj da kroz partnerstvo sa Fudbalskim savezom Srbije doprinesu jačanju fudbala kao sporta cele nacije, i tom prilikom dodala:

„M&M’s  je decenijama unazad sinonim za zabavu i deljenje naslađih trenutaka sa prijateljima. Ovo je ujedno i osnovna ideja koja stoji iza partnerstva sa Fudbalskim savezom Srbije: zajednički cilj nam je da podelimo trenutke zabave i povežemo sve generacije, onako kako to jedino fudbal zna. Nakon brojnih uspešnih saradnji u svetu, drago nam je što je M&M’s ove godine oficijelni slatkiš Fudbalskog saveza Srbije.

Povezana vest:  BEOGRAD DOBIJA TRI IDEA ORGANIC PRODAVNICE

Svet već uveliko trese fudbalska groznica. Ništa manja euforija nije ni u Srbiji, obzirom da će i naša reprezentacija zaigrati na FIFA 2018. Ponosni smo što ćemo im ovom saradnjom i predstojećom kampanjom #NavijajuzMMs pružiti slatku podršku na putu ka zasluženom mestu u svetskom fudbalu“, zaključila je Ana Luković.