Ford povećao prodaju u Kini i Indiji za 37 posto
Kompanija Ford objavila je avgustovski rast prodaje od 37 posto na tržištima Kine i Azije, posle kampanje širenja poslova u Aziji, gde drugi po veličini američki proizvođač automobila očekuje daljnji snažan rast isporuka.
Prodaja Fordovih zajedničkih preduzeća u Kini porasla je 24 posto u odnosu na prošlu godinu, na više od 44.000 vozila. Isporuke u Indiji su prošlog meseca više nego utrostručene u odnosu na avgust 2009., na oko 8.000 jedinica, prenele su agencije.
Ford je jedini američki veliki proizvođač automobila koji je izbegao recesiju vlastitim programima, bez finansijske podrške američke vlade koja je iz državnog budžeta kreditirala opstanak General Motorsa (GM) i Chryslera.
Do kraja avgusta Ford je prodao više od 423.000 vozila u Indiji i Kini, što je za 52 posto više nego u istom periodu prošle godine. Kompanija računa da će u narednoj dekadi uspeti da obezbedi stopu rasta od 70 procenata u Aziji i Africi.
Ford gradi dve nove fabrike u Kini koja je prošle godine postala najveće tržište automobila na svetu i pretekla SAD i Japan, a uprava kompanije je prošle nedelje objavila da će u narednih pet godina ponuditi osam novih modela na indijskom tržištu.