MONDEO_2010_06Ford povećao prodaju u Kini i Indiji za 37 posto

 

Kompanija Ford objavila je avgustovski rast prodaje od 37 posto na tržištima Kine i Azije, posle kampanje širenja poslova u Aziji, gde drugi po veličini američki proizvođač automobila očekuje daljnji snažan rast isporuka.

Prodaja Fordovih zajedničkih preduzeća u Kini porasla je 24 posto u odnosu na prošlu godinu, na više od 44.000 vozila. Isporuke u Indiji su prošlog meseca više nego utrostručene u odnosu na avgust 2009., na oko 8.000 jedinica, prenele su agencije.

Povezana vest:  Opel ostvario tržišni udeo od 7,7%

Ford je jedini američki veliki proizvođač automobila koji je izbegao recesiju vlastitim programima, bez finansijske podrške američke vlade koja je iz državnog budžeta kreditirala opstanak General Motorsa (GM) i Chryslera.

Do kraja avgusta Ford je prodao više od 423.000 vozila u Indiji i Kini, što je za 52 posto više nego u istom periodu prošle godine. Kompanija računa da će u narednoj dekadi uspeti da obezbedi stopu rasta od 70 procenata u Aziji i Africi.

Povezana vest:  Ostanite „cool“: Osvežavajuće i opuštajuće putovanje Opelom

Ford gradi dve nove fabrike u Kini koja je prošle godine postala najveće tržište automobila na svetu i pretekla SAD i Japan, a uprava kompanije je prošle nedelje objavila da će u narednih pet godina ponuditi osam novih modela na indijskom tržištu.