Ciscenje kod starog savskog mosta IICoca-Cola Sistem, u okviru kampanje Dan Dunava 2010, organizovao akciju čišćenja „Aktivni za reke!“ u Beogradu

 

Coca-Cola Sistem (Coca-Cola Hellenic Srbija i kompanija Coca-Cola), u saradnji sa Sekretarijatom za zaštitu životne sredine Grada Beograda, JP Zelenilom Beograd, JP Gradskom čistoćom i akcijom Očistimo Srbiju, organizovao je u Beogradu akciju čišćenja dela obale reke Save od suvog i mokrog otpada. Više od 100 volontera Coca-Cola Sistema, Centra za monitoring i evaluaciju, Mladih istraživača Srbije i Centra za unapređenje životne sredine, zajedničkim snagama je, tokom akcije „Aktivni za reke!“, kod Savskog mosta očistilo jedan od najzagađenijih delova obale Save.

„Akcije čišćenja „Aktivni za reke!“, koje Coca-Cola Sistem sprovodi od jula meseca, imaju za cilj da podignu svest građana o važnosti zaštite reka i voda uopšte. Posle četiri grada u Srbiji, došao je red i na Beograd. Naša ideja jeste da zainteresujemo i motivišemo lokalno stanovništvo da brine o svojoj životnoj sredini, kako bi oni i buduće generacije imali kvalitetnije uslove za život. Akcije su deo tradicionalne kampanje Dan Dunava kojom Coca-Cola Sistem želi da doprinese zaštiti i očuvanju najveće evropske reke. Naša kompanija i njeni zaposleni se, u svakom segmentu svog poslovanja, odgovorno odnose prema upotrebi vode – počev od konstantnog smanjenja njene upotrebe iz godine u godinu do tretiranja otpadnih voda na adekvatan način koji podržava očuvanje rečne flore i faune“, izjavio je generalni direktor Coca-Cola Hellenic Srbija, Sotiris Janopulos.

Povezana vest:  Moja Kravica obeležila uskrs sa najmlađima

Coca-Cola Sistem, zajedno sa svojim partnerima – Republičkom direkcijom za vode, Očistimo Srbiju, Svetskim fondom za zaštitu prirode (WWF), Sekopak-om i Centrom za monitoring i evaluaciju, organizuje akcije čišćenja u sedam gradova Srbije u kojima Coca-Cola Sistem ima svoje poslovne centre. Akcije su deo velike kampanje Dan Dunava, koja se sedmu godinu zaredom organizuje u Srbiji, i koja je, ove godine, usklađena sa Međunarodnom godinom biodiverziteta koju su proglasile Ujedinjene nacije. Ideja ovih akcija jeste da se podigne svest javnosti o neophodnosti saradnje vladinog, nevladinog i poslovnog sektora u očuvanju vode i vodenih ekosistema. Beograd je peti grad u kome se sprovodi akcija čišćenja.

Povezana vest:  JTI ulaže 51 miliona dolara u proizvodnju u Senti

„Akcija čišćenja reka „Aktivni za reke“, i uključivanje volontera, doprinosi podizanju svesti pojedinca o važnosti ličnog doprinosa u očuvanju vodenih resursa. Saradnja državnog, privatnog i nevladinog sektora nezaobilazna je u naporima zaštite dunavskog sliva i životne sredine u celini. Coca-Cola Hellenic Srbija, kao velika i renomirana kompanija, pruža primer drugim kompanijama kako bi se uključile u rad na očuvanju prirodnih resursa i životne sredine“, rekao je Goran Trivan, sekretar za zaštitu životne sredine Grada Beograda.

Povezana vest:  Počelo prijavljivanje za „PES turnir" u Delta Cityju

Više od 90 odsto teritorije naše zemlje nalazi se na dunavskom slivu, a akcija „Aktivni za reke!“ je svojevrstan apel na stanovnike Srbije da čuvaju vodu, neprocenjivi prirodni resurs, i čuvaju svoju životnu sredinu. Akcija je već realizovana u Čačku, Nišu, Paraćinu i Surdulici, a u narednom periodu Coca-Cola Sistem će sa lokalnim partnerima sprovesti akcije čišćenja i u Novom Sadu i Subotici.