Svetska premijera novog spota sastava Muse samo na MTV-ju!
MTV EXIT (End Exploitation And Trafficking) i britanski alternativni rock bend Muse, u saradnji sa USAID-om, zajednički su napravili video spot koji na dramatični način ističe opasnosti i rasprostranjenost trgovine ljudima. Video je emitovan tokom koncerta benda koji je ovaj vikend, 10. i 11. Septembra, održan na Wembley stadionu, a svetsku premijeru će doživeti u petak, 17. septembra u 12h na MTV kanalu.
Spot je snimljen za pesmu benda Muse “MK Ultra” sa albuma “The Resistance”, a svetska premijera videa će biti održana na svim MTV kanalima I web stranicama u petak, 17. septembra 2010. Ovo je treći spot iz serijala koji ističe opasnost i uticaj trgovine ljudi. Sa ovom inicijativom MTV EXIT je počeo 2008. saradnjom sa bendom Radiohead i spotom za pesmu “All I Need”. Nakon toga je usledila nova saradnja sa američkom grupom The Killers 2009. i spotom za pesmu Goodnight, Travel Well čiji je režiser David Slade (Twillight: Eclipse).
-Osećamo se počastvovano jer smo deo ovog važnog pokreta koji ima za cilj da okonča moderno ropstvo. Neprihvatljivo je da su ljudi lišeni najznačajnijeg prava – prava slobode – rekli su članovi benda Muse i dodali: – Nadamo se da će kroz naš spot kroz upečatljive i dirljive slike ljudi biti inspirisani da privedu kraju ove okrutne trgovine.
Ovaj muzički spot prezentuje inovativni i kreativni način kombinovanja muzičkog sadržaja i MTV-jeve prosocijalne poruke. “MK Ultra” video će biti prikazan u čak 168 zemalja sveta i ima potencijal da prenese moćnu poruku publici o modernom ropstvu u 500 miliona svetskih domaćinstava.
– Kroz našu MTV EXIT kampanju, MTV je podizao svest o problemu trgovine ljudima i eksplotaciji, tragičnoj formi ljudskog ropstva – rekao je Bill Roedy presedevajući i izvršni direktor MTV Networks International- a (MTVNI).
-Trgovina ljudima je veoma kompleksni problem i tiče se celog društva, i to je nešto protiv čega se MTV bori još od 2004. Zahvalni smo grupi Muse na saradnji u ovom tećem delu naše serije muzičkih spotova koja će doprineti edukaciji publike širom sveta o ovom užasnom zločinu koji uključuje 12,3 miliona ljudi u svetu i mi idalje nastavljamo da se borimo protiv ovoga.
-Muse dovodi MTV na novi nivo i donosi kritičku poruku o trgovini ljudima do publike širom sveta – rekao je Oliver Carduner, USAID-ov regionalni direktor za Aziju.
-Koričćenjem varijacija medija- muzičkih videa, animacija, filmova i online sadržaja – kao i live koncerata, dolazimo do velikog broja mladih ljudi, koji su najčešće žrtve trgovine ljudima – rekao je Carduner.
-Ova kampanja se fokusira na Muse, druge bendove, filmske zvezde i MTV-jev brend koji želi da transformiše pogled ljudi na trgovinu ljudima i da obezbedi platformu za NGO vladu i pravne agencije u prevenciji sprečavanja trgovine ljudima.
MK Ultra video je još jednom bio odobren od strane Australijske reklamnke agencije Colman Rasic. Pruža uvid u realnost trgovine, pogotovo trgovine decom i ženama koje su forsirane na prostituciju, rad i kućnu službu ipruža informacije o tome kako možete pomoći kraju eksplotaciji.
MTV, petak, 17. septembar u 12h!