hyundai-i30_zaragoza_1Hyundai prvi po kvalitetu

 

U nedavno objavljenom izveštaju „Qualitatsreport 2010“ (Izveštaj o kvalitetu 2010.god.) a prema istraživanjima vodećeg nemačkog automobilskog magazina „Auto bild“ Hyundai je proglašen za najkvalitetniji automobilski brend. Ovo prestižno priznanje Hyunadai je dobio na osnovu opširne analize pouzdanosti vozila, dugoročnog kvaliteta i zadovoljstva kupaca.

Analiza kvaliteta je vršena na osnovu različitih kriterijuma: povratnih informacija od 9.000 vlasnika automobila, garancije proizvođača, broja opozvanih vozila i podataka iz nemačkog izveštaja TUV-Techniche Uberwahung Verein (Udruženje za tehnički nadzor) koje obuhvata bazu podataka od 7,5 miliona pregledanih vozila. Na osnovu podataka iz ovog istraživanja Hyundai je prevazišao najveće rivale među automobilskim proizvođačima: Tojoty, BMW i Audi.

Povezana vest:  Novi Chevrolet Aveo kombinuje dinamično upravljanje, svež dizajn i prostranost

Da je kvalitet i briga o kupcu Hyundaiju odavno postao vodeći kriterijum poslovanja govori činjenica da je nova strategija polovanja Hyundai Motor Company sprovedena pod sloganom „True Quality Matters“ (Najvažniji je pravi kvalitet). Koliko brine o svojim kupcima Hyundai je ove godine pokazao i kroz program „Five Years Triple care“, koji obuhvata 5 godina garancije na automobil, 5 godina 24/7 asistencije na putu i 5 godina besplatnih godišnjih preventivnih pregleda vozila.

Povezana vest:  Mazda3 pobednik u kompakt-klasi istraživanju instituta J.D. Power

Putem svih ovih aktivnosti Hyundai nastoji da dostigne postavljeni cilj: da do 2015. godine postane vodeći automobilski brend po osnovu zadovoljstva kupaca.