Chevrolet-ov novi Orlando sa jakim stavom
Chevrolet-ov prvi prodor u evropski segment porodičnih vozila, Chevrolet Orlando, imaće svetski debi na Svetskom sajmu automobila u Parizu 30. septembra 2010. Zasnovan na kjonceptu izložbenog modela predstavljenom u Parizu 2008. godine, Chevrolet Orlando predstavlja porodični automobil sa stavom. Kompaktan sedmosed sa upadljivim dizajnom krosover vozila, fleksibilnošću enterijera i velikom vrednošću, zaista je automobil za svaku situaciju. Počev od porodičnog odmora i gradskog šopinga, do sportskih aktivnosti i vožnje radi uživanja, Orlando nudio prostor i stil za svakoga.
„Porodični život zahteva energiju i raznovrsnost“ ističe Vejn Brenon, Predsednik i Generalni direktor kompanije Chevrolet Europe. „Smeo dizajn Orlanda i njegova funkcionalnost izraz su svega onoga što savrement porodice jesu.“
Orlando je savršen saputnik za porodice sa užurbanim životnim stilom. Sa širokim opsegom mogućih sedalnih konfiguracija, Chevrolet-ov sedmosed može se brzo transformisati u jedan od automobila sa najvećom zapreminom u klasi, za prevoz velikih tereta. Orlando takođe nudi inovativna rešenja za odlaganje prtljaga, za sve što je savremenoj porodici potrebno na putovanju.
Dopadljiv dizajn
Dok neka višenamenska vozila imaju bezličan funkcionalan izgled, Orlando zauzima tvrđi stav po tom pitanju. Novi model u Chevrolet-ovoj porodici odlikuje se smelim, samopouzdanim likom sa istaknutom zlatnom mašnom na prepoznatljivo, podeljenoj rešetki hladnjaka. Gledano iz profila, Orlando ima nisku krovnu liniju sa dinamičnom siluetom poput krosover vozila.
Kreativna unutrašnjost
Pozorišni stil sedenja u tri reda je ona osobina u enterijeru Orlanda koja će privići pažnju motorizovanih porodica. Putnici svih godišta uživaće u izvrsnom pogledu napred i bočno, obzirom da su drugi i treći redu podignuti. Novi Orlando se u unutrašnjosti odlikuje nizom odeljaka različitih veličina i oblika, u središnjj konzoli, prednim i zadnjim vratima, zadmnjem prtljažnom delu pa čak i krovu. Možda je najingenioznije osmišljen prostor za odlaganje stvati onaj pored prednjeg dela audio sistema a kojem se pristupa zakretanjem na gore. Na dohvat i vozača i putnika, ovaj prostor je dovoljno velik da može da smesti MP3 plejer, naočare za sunce i novčanike – te mudro predviđen USB port za punjenje MP3 plejera ili iPoda u pokretu.
U enterijeru su takođe prisutni neki maštoviti Chevrolet-ovi znaci poput dvostrukog kokpita inspirisanog Korvetom i plavog ambijentalnog pozadinskog osvetljenja u središnjoj konzoli.
Prvi od sedam novi modela za proslavu Chevrolet-ove stogodišnjice
2011. godine biće obeležena 100. godišnjica Chevrolet-aa Orlando će biti prvi od sedam novih modela kojim će jubilej brenda biti obeležen. Biće jedna od četiri Chevrolet-ove svetske premijere na Sajmu automobila u Parizu. Predviđeno je da prodaja na evropskom tržištu krene početkom 2011. godine