Fashion House Outlet Centar Inđija na jesen 2011.
Fashion House Development i Black Oak Developments počinju sa izgradnjom prvog Outlet centra u Srbiji – Fashion House Outlet Centar Inđija – najavljeno je danas na konferenciji za medije u hotelu Hyatt Regency u Beogradu.
Ključni predstavnici projekta predstavili su javnosti kako će savremeni Outlet centar izgledati i koliko je ova investicija, vredna 30 miliona evra, od strateškog značaja za Srbiju, odnosno njenu privredu, turizam i potrošače. Inđiju su na ovoj konferenciji predstavljali pomoćnik predsednika Opštine, Petar Filipović i direktor Direkcije za izgradnju opštine Inđija, Uroš Ćuruvija.
-Ova investicija je za Inđiju značajna iz mnogo razloga, ali pre svega zbog toga što će po završetku izgradnje u firmama koje budu poslovale u Outlet Centru u Inđiji posao pronaći oko 1000 ljudi, od kojih će veći deo činiti žene. Prema podacima Nacionalne službe za zapošljvanje, u Inđiji danas posao traži oko 5000 ljudi od kojih su više od 50 posto žene. Zahvaljujući ovoj investiciji i investiciji nemačke firme „Bauerhin“ koja se bavi izradom grejača za automobilska sedišta, a koja će tokom sledeće godine u Inđiji izgraditi svoju fabriku i uposliti oko 800 žena, broj žena koje traže posao u Inđiji će biti sveden na minimum – rekao je pomoćnik predsednika opštine Inđija, Petar Filipović.
Fashion House Outlet Shopping Centar biće lociran u industrijskoj zoni u Inđiji, duž puta E-75. Nakon istraživanja terena ova kompanija zaključila je da je Inđija najbolja lokacija za savremeni Outlet centar, zato što se nalazi na 30 minuta vožnje od Beograda i Novog Sada, čime „pokriva“ 2,8 miliona stanovnika.
Na 30 hiljada kvadratnih metara biće smešteno 125 lokala u kojima će se naći svi vrhunski modni brendovi, ali po cenama od 30 do 70 odsto nižim nego u drugim prodavnicama. Osim modnih brendova, posetiocima će na raspolaganju biti i veliki broj kafića i restorana, dečije igralište i preko 2000 parking mesta.
Projekat Outlet centra će biti deo mnogo većeg kompleksa mešovite namene sa planiranim big box objektima velikih svetskih trgovinskih lanaca robe široke potrošnje, poslovnim centrom, hotelom, zabavnim parkom i slično, a vrednost ove celokupne investicije iznosi 100 miliona evra.
-Srbija trenutno nema ni jedan pravi Outlet centar, a ima potencijal za više njih na osnovu broja stanovnika, svesti o brendovima i kupovnoj moći. Fashion House Outlet Inđija obezbediće najpre kvalitet samog prodajnog prostora i usluge, a zatim i način na koji se regulatrna maloprodaja poznatih brendova oslobađa zaliha – rekao je Brendon O’Reilly iz kompanije Fashion House.
Outlet centar ove veličine i planiranog sadržaja otvoriće preko 1000 novih radnih mesta, a biće i jedan od najvećih u regionu. Ovaj projekat zajednički finansiraju Fashion House i Black Oak, početak radova planiran je ovog meseca, a otvaranje na jesen 2011. godine.