levisLevis promovisao revolucionarni ženski model Curve ID

 

Promocija novih revolucionarnih ženskih modela Curve ID koje je lansirao jedan od najvećih denim brandova – Levi’s® održana je u četvrtak 21. oktobra u Levi’s®  storu u shopping centru UŠĆE.

Radi se naime o kampanji koja je aktuelna na globalnom nivou, a nastala je kao rezultat provedenog opsežnog istraživanja kojim je obuhvaćeno 60 000 žena širom sveta u dobi od 15 do 34 godine.

Povezana vest:  BLACK 'N' EASY Fashion Week od 20-29. aprila

Levisov tim stručnjaka na temelju rezultata istraživanja kreirao je nove modele farmerica za žene koje s razlogom možemo prozvati revolucijom u ženskim modelima.

levis_1Program je vodila Željka Zebić koja je okupljenima prezentovala  rezultate istraživanja i nove modele.

Sve to bilo je propraćeno odličnom muzikom DJ Kikija i izazovnim “konobarima” koji su golog torza svim okupljenima nudili šampanjac i praline.

Povezana vest:  ODRŽANA SUPERMARKET MODNA REVIJA

Eventu je prisustvovala i poznata pjevačica Ana Štajdohar.