Ekskluzivno i po prvi put u Srbiji, ukazala nam se prilika da vam predstavimo TOMS – potpuno originalan poslovni koncept, inspirisan darivanjem prema onima kojima su uskraćeni za neke od najosnovnijih i najvažnijih stvari u životu – obuću, pitku vodu i vid. Svojim dolaskom u Srbiju, TOMS širi svoju misiju dobrote, sa ciljem da ono što je najbolje u nama – saosećanje, kreativnost i stvaralaštvo – pokrene u ostvarenju dostojanstva za svakog čoveka na našoj planeti.

KAKO JE NASTAO TOMS

Putujući kroz Argentinu 2006, osnivač TOMS Blejk Mikoski se upoznao sa teškoćama koje su proživljavala siromašna deca – odrastajući bez obuće. U želji da im pomogne, osnovao je TOMS – kompaniju koja će za svaki par obuće koji proda – pokloniti jedan par deci kojoj je obuća do tada bila nedostupna.

Povezana vest:  Fond „Ana i Vlade Divac“ (HOD) nastavlja humanitarnu akciju „Možeš i Ti“

Princip na kome je nastao TOMS je darivanje iz humanosti – “Jedan za jedan” – “One for One®”.

Isprva jednostavna ideja se u međuvremenu razvila u moćan poslovni koncept. Shvativši da “Jedan za jedan” princip može da se primeni i na druge životne potrebe, TOMS je pokrenuo i nove linije proizvoda – kao što su TOMS Naočare (2011.) i TOMS Pržionica (2014). U daljoj primeni principa “Jedan za jedan” – svaka kupovina naočara će pomoći da siromašna deca povrate vid i svaka poručena kafa će im obezbediti stalne izvore pitke vode. Poslovanje TOMS ima za cilj da unapredi i poboljša život na našoj planeti. Kroz svaku vašu kupovinu, TOMS će pomoći osobi kojoj je to potrebno. “Jedan za jedan”!

Povezana vest:  Mira Škorić promoviše Gradske vozače

TOMS JE DO SADA POKLONIO DECI 75 MILIONA PARI OBUĆE

Od 2006, TOMS je stalno razvijao projekat “Darivanje obuće” – i danas se kroz njega obezbeđuje obuća na osnovu informacija prikupljenih od strane partnera na terenu – što je dodatno podstaklo stvaranje novih radnih mesta u zemljama u kojima se obuća proizvodi i daruje. Svi primerci TOMS obuće prosleđuju se deci putem humanitarnih organizacija kojima je obuća sastavni deo razvojnih programa.

PREKO 500,000 LJUDI PONOVO VIDI ZAHVALJUJUĆI PRODAJI TOMS NAOČARA

TOMS radi na vraćanju vida kod ljudi u 13 zemalja, obezbeđujući im naočare sa dioptrijom, medicinske tretmane i/ili spasonosne operacije kroz svaki prodati par TOMS Naočara. Ne samo što njihova prodaja pomaže u očuvanju ili vraćanju vida, već i u ostvarivanju održivih društvenih projekata za negu vida, stvara profesionalna radna mesta (veoma često za mlade žene) i pruža osnovnu obuku u očuvanju vida lokalnim zdravstvenim volonterima i učiteljima.

Povezana vest:  Eurobank u saradnji sa Fondacijom „Ana i Vlade Divac" i Lagunom predstavila rezultate projekta „Veliko srce"

“TOKOM GODINA, PRIMETILI SMO JEDNU ZAJEDNIČKU POJAVU U SVIM SREDINAMA U KOJMA POKLANJAMO: NEDOSTATAK PITKE VODE.” Blejk Mikoski

TOMS Pržionice su pokrenute 2014, sa ciljem da obezbede pijaću vodu u istim oblastima iz kojih se TOMS snabdeva najkvalitetnijim zrnima kafe. Kroz saradnju sa partnerima, TOMS snabdeva pitkom vodom ugrožene osobe kroz svaki prodati paket kafe iz TOMS Pržionice. TOMS podržava stvaranje dugoročnih rešenja za pitku vodu u vlasništvu lokalnih zajednica, čime se obezbeđuje direktan pristup pitkoj vodi za dolazeće generacije.