Belgrade Beer Fest je u saradnji sa dugogodišnjim partnerom festivala, kompanijom Ball Packaging Europe ove godine ujedinio tri domaće craft pivare u želji da, sve popularnije zanatsko pivo, predstavi što većem broju ljudi i po prvi put u Srbiji ga ponude u limenci.

Naime, craft pivari Crow pridružile su se kolege iz pivara Kabinet i Dogma sa željom da naprave Hoppy Ball, najzanimljiviju domaću pivsku kolaboraciju do sada i zajedničkim iskustvom približe craft kulturu domaćoj publici.

-Limenka pruža najbolje uslove pivu da ostane u savršenom stanju, a istovremeno zadrži sve elemente koje pivo čine najboljim pićem na svetu. Takođe, dizajn i oblik limenke u kombinaciji sa dobrom idejom omogućavaju da limenka vizuelno pruži poseben doživljaj svakom pivopiji. Jednostavno, limenka je kul! Zato smo došli na ideju da zajedno napravimo prvo srpsko craft pivo u limenci i pokrenemo trend, koji uveliko vlada u svetu craft pivarstva. Hoppy Ball će biti spektakl za sva čula”, otkriva Aleksandar Srdić, direktor marketinga 16. Belgrade Beer Fest-a, uz detalje o pivu koje je juče skuvano.

Povezana vest:  Poznati hip hop duo "Rae Sremmurd" u novoj Classic Leather kampanj

Craft pivare Crow, Dogma i Kabinet u poslednje tri godine mogu da se pohvale brojnim domaćim i regionalnim priznanjima za najbolja piva i pivare, svoje zajedničko iskustvo u poznavanju ukusa domaćih pivopija, ukrstili su u želji da naprave poseban recept. Boban Novaković, vlasnik i brewmaster pivare Crow o Hoppy Ballu kaže: Želimo da ovim pivom priblizimo craft ukus čulima prosečnih pivopija koji su navikli na industrijska lager piva, ali takođe se nadamo da ćemo otvoriti vrata sveta piva i onima koji još sebe ne deklarišu kao pivopije.”

Povezana vest:  CATRICE predstavio najnovije make up trendove za sezonu jesen/zima 2018.

Novo pivo biće spremno za ispijanje početkom avgusta, a za potrebe promocije biće proizvedeno čak 6.000 dizajniranih limenki u ambalaži od 0.33l. Prilku da ga probaju imaće svi tokom warm up nedelje uoči 16. Belgrade Beer Festa.

Beogradski  Beer Fest je nama pomogao da pokažemo sve prednosti koje limenka kao pakovanje ima kroz niz kreativnih rešenja, a kroz kampanju „Biram da recikliram“ smo uspeli da učvrstimo svest o potrebi reciklaže limenki u razmišljanjima onih koji limenku svakodnevno koriste”, kaže Nikola Narančić, direktor prodaje kompanije Ball Packaging za jugoistočnu Evropu sa kojom Beer Fest već jedanaestu godinu radi na promociji reciklaže limenki.

Povezana vest:  Odgovor za 15 minuta uz On-line keš kredite Banca Intesa

Točenje svih piva na Craftlandu u 0.5l limenci

Želja Belgrade Beer Fest je da postane “plastic free festival”, a cilj je da svake godine ugostitelji i posetioci smanjuju upotrebu plastike. Tako je za ovu godinu pripremljeno 100 000 limenki specijalno dizajniranih za potrebe Craft Landa, zone na kojoj se prodaju samo zanatska piva.