JimJam, internacionalni dečji TV kanal, od 1. avgusta pojaviće se sa novim osveženim logotipom koji oslikava osveženo programsko usmerenje: učenje kroz igru. Osim novog identiteta i najavne špice, JimJam ćete prepoznati i po novim, simpatičnim likovima uz koje će predškolci na zabavan učiti raznorazne majstorije.
O novom JimJam-ovom izgledu odlučivao je najkredibilniji žiri: rešenja agencija koja su ušla u najuži izbor ocenjivala su deca uzrasta 2 do 5 godina iz 100 zemalja u kojima se kanal emituje. Odluka za najbolju ideju doneta je jednoglasno. Prepoznatljiva JimJam-ova slova postala su Jim i Jam, dva razigrana junaka, uvek spremna za zabavu i u pratnji njihovog vernog prijatelja, Star-a. Ova vesela trojka naći će se u različitim zabavnim situacijama kao što su puštanje muzike, pravljenje dvorca u pesku, hvatanje mehurića u kadi ili igranje cirkusa – predstavljajući na taj način radoznalost i bujnu maštu predškolaca.
Osim novog identiteta, predškolci će moći da uživaju i u novom edukativnom sadržaju JimJam-a, između ostalog jednočasovnom programu uz koji će svakog dana moći da nauče nešto novo, ali i časovima engleskog jezika posebno prilagođenim za ovaj uzrast. Osim toga, edukativni program upotpuniće i dobro poznate animirane serije Noddy, Learning Time With Timmy, Hurray for Huckle, Triplets i Thomas & Friends.
Novi vizuelni identitet primenjivaće se od 1. avgusta u svih 100 zemalja, u kojima se JimJam trenutno emituje.