Ostalo je još šest dana do početka šesnaestog izdanja najposećenijeg festivala u jugoistočnoj Evropi, Belgrade Beer Festa, koji se održava od 15. do 19. avgusta na Ušću. Organizatori su se i ove godine pobrinuli da festivalskim sadržajima privuku ne samo domaće, već i strane goste.
Ove godine će po prvi put na tri bine biti održano 63 besplatna koncerta za pet dana tako da će posetioci uživati u ukupno 59 sati i 20 minuta muzičkog programa, koji će izvoditi oko 400 muzičara različitih žanrova i pravaca, što je apsolutni rekord festivala. Pored muzičkog programa, u šest programskih zona biće organizovani brojni drugi zanimljivi sadržaji, a na više od 80 štandova u ponudi će biti i preko 300 različitih pivskih ukusa proizvođača iz celog sveta.
Da bi posetioci mogli da se prepuste svim čarima festivala i odgovorno konzumiraju sve pivske ukuse koje žele, organizator, u saradnji sa kompanijom Heineken Srbija, i ove godine, po šesti put realizuje akciju „Društvo, ko vozi kući?“, čiji je čiji je cilj promovisanje važnosti odgovorne konzumacije. Pored besplatnog prevoza do četiri ključne tačke u Beogradu, obezbeđeni su bezbedni dolazak i povratak za posetioce iz Novog Sada, Niša i Kragujevca. Posetioci festivala imaće priliku i da učestvuju u interesantnim i edukativnim aktivnostima na temu odgovorne konzumacije, koje ih očekuju na #EnjoyResponsibly zoni u okviru festivala. Za vreme trajanja festivala GSP Beograd obezbediće besplatan gradski prevoz od i do festivala sa četiri ključne tačke u Beogradu, a koji će biti usklađen sa radnim vremenom festivala. Posetioci će pre početka festivala biti informisani o redu vožnje gradskog prevoza, kao i o izmenama režima saobraćaja i redovnog gradskog prevoza u ulicama koje su u blizini festivalskog prostora.
Još jedno iznenađenje za posetioce, u okviru muzičkog programa festivala je u subotu, 18. avgusta, kada će na Main stage-u nastupiti omiljeni rok bend iz Novog Sada, Love Hunters, a festival će u nedelju 19. avgusta zatvoriti Đorđe David.
Pored impozantnog spiska izvođača i brojnih zanimljivosti, posetioce festivala i ove godine očekuje međunarodna razmena suvenira. Naime, kolekcionari iz Srbije, nakon prošlogodišnjeg početka uspešne saradnje sa Belgrade Beer Festom, organizuju Drugu međunarodnu razmenu pivskih suvenira (čaša, krigli, flaša, podmetača, etiketa, čepova, limenki, otvarača) u subotu 18. avgusta od 10 do 16h, na štandu Paulanera na Belgrade Beer Festu. “Članovi udruženja već devet godina posećuju slične skupove kolekcionara u svetu, a ovo je prilika da sve njih okupimo u Beogradu. Do sada su svoj dolazak potvrdili kolekcionari iz Bugarske, Grčke, Ukrajine, Poljske, Češke, Slovačke, Mađarske, Litvanije, a imamo i gosta iz Libana, koji prvi put dolazi u Srbiju. Očekujemo uskoro i potvrdu dolaska kolekcionara iz Italije i Hrvatske“, kaže Božidar Čolić, potpredsednik Udruženja srpskih kolekcionari pivskih čaša i suvenira.
Pokreni beskontaktni vajb na Belgrade Beer Festu!
Drugu godinu zaredom, partner Belgrade Beer Festa je kompanija Visa. Ova kompanija omogućiće beskontaktna plaćanja na više od 100 prodajnih mesta širom festivalske zone na Ušću, gde će biti postavljen i Visa štand sa besplatnim WiFi pristupom na kom će posetioci festivala moći da saznaju više o beskontaktnim plaćanjima, ali i da se pritom zabave i opuste. Uz to, svi korisnici Visa kartica moći će da pristupe „fast line-u“ na ulazu na festival, a plaćanje Visa-om donosi im mogućnost da, tokom Visa promo akcije od 15. do 19. avgusta, osvoje novi FIAT 500 Lounge automobil. Sve što posetioci treba da urade je da plate Visa beskontaktnom karticom (koju su izdale banke u Srbiji) ili Visa aplikacijom za beskontaktna plaćanja sa mobilnog telefona i da pošalju numerički kod sa slipa na broj 2018. Minimalan iznos za učešće je 300 dinara, a osim glavne nagrade – automobila FIAT 500 Lounge, posetioci će imati priliku da osvoje i brojne dnevne nagrade, među kojima su pet SPA vikenda u hotelu Crowne Plaza ili pet Beats Solo3 Wireless slušalica, kao i 700 manjih, instant nagrada. Visa će na predstojećem festivalu demonstrirati i omogućiti prednosti bezgotovinskog plaćanja, unaprediti iskustvo posetilaca, motivisati ih i nagraditi uz nove načine plaćanja.
“Svoje partnerstvo sa Belgrade Beer Festom, Visa je započela prošle godine kada je prvi put na Festivalu, na kojem se do tada plaćalo isključivo gotovinom, omogućeno beskontaktno plaćanje. Visa će posetiocima Festivala nastaviti da pruža pogodnosti bezgotovinskih plaćanja, kao i jedinstvena iskustva poput ovogodišnje Visa nagradne igre, čime ćemo doprineti povećanju popularnosti Visa proizvoda među korisnicima i motivisati ih da plaćaju beskontaktno,“ kaže Vladimir Đorđević, generalni direktor kompanije Visa za Jugoistočnu Evropu.