Tokom najave nove sezone Košarkaškog kluba Crvena Zvezda, potvrđeno je dugogodišnje partnerstvo sa brendom IDEA. Filip Sunturlić, direktor kluba sa Malog Kalemegdana, i Nataša Pavlović, direktorka Sektora marketinških komunikacija za IDEA brend, zaključili su da su zajednički projekti koji su do sada realizovani bili više nego uspešni, i da su doprineli razvoju ovog sporta, kao i njegovoj promociji među decom i mladima.
„IDEA teži tome da prepozna i podrži prave vrednosti. Sport je sigurno jedna od njih. Dokaz tome je i današnje potpisivanje ugovora i nastavak saradnje sa Košarkaškim klubom Crvena zvezda. Kao i u protekle tri godine nastavićemo sa projektima i zajedničkim akcijama za dobrobit zajednice, po kojima smo prepoznatljivi, pa zato verujem da ćemo i u naredne tri godine biti uspešni u tome kao i do sada”, rekla je Nataša Pavlović, direktor Sektora marketinških komunikacija za IDEA brend.
’’Velika mi je čast što nastavljamo saradnju sa kompanijom koja je mnogo učestvovala u uspesima Crvene zvezde u prethodnim godinama. Ono što oduvek potenciramo je da timski uspeh dolazi sinergijom svih sektora i svih partnera koji funkcionišu u okviru jednog kluba. Mogu da kažem da je IDEA dala dobar deo sebe u sve što smo radili. Mi kreiramo i tražimo familijarni duh, težimo da imamo dvosmernu komunikaciju sa svojim partnerima. Naša ruka je otvorena i spremna za sve koji žele da pomognu u funkcionisanju KK Crvena zvezda mts’’, istakao je Flip Sunturlić, direktor KK Crvena zvezda mts, i dodao:
’’Ovo je peta godina saradnje. Osvojili smo u tom periodu 11 trofeja. Mi ćemo se kao klub potruditi da opravdamo ukazano poverenje i želeo bih da se zahvalim svim zaposlenima u IDEA. Od ljudi koji rade u radnjama, do menadžmenta pa preko ljudi koji rade u transportu i logistici. Svi su oni pomogli da klub nesmetano funkcioniše u prethodnih pet godina. Hvala još jednom i želim nam puno sreće u budućnosti’’.