Vodeći britanski  biznis magazin  ACQ5 od 2006, svake godine nagrađuje istaknuta preduzeća, organizacije, rukovodioce firmi i pojedince iz celog sveta, na osnovu glasova svojih čitalaca. U 2018. godini mađarska kompanija HELL ENERGY, poznata po istoimenom brendu energetskih pića dobila je nagradu za najboljeg proizvođača u Evropi.

ACQ5 sprovodi godišnje online istraživanje u krugu svojih skoro 200.000 čitalaca, i na osnovu povratnih informacija vrši izbor dobitnika nagrade ACQ Global Awards. Ove godine pristigao je rekordan broj glasova, naime izbrojan je 98.621 glas, što je u dosadašnjoj  istoriji časopisa nezabeležen broj. S obzirom da glasove daju rukovodioci raznih firmi, privatni preduzetnici, zaposleni, vlasnici istaknutih firmi, a ne malobrojni žiri priznanje još više dobija na značaju.

Povezana vest:  ETIHAD AIRWAYS OBELEŽIO MEĐUNARODNI DAN SREĆE

„Izuzetno nam je drago da radimo s najuticajnijim, najhrabrijim kompanijama sveta i da smo u mogućnosti da podelimo njihove poruke sa našim čitaocima. Jedan od ciljeva naše nagrade je da upoznamo ljude s rukovodiocima značajnih industrijskih grana, sa najboljim preduzetnicima i organizacijama koje služe kao referenca i primer u korporativnom sektoru. Ove godine smo nagrađivali one koji igraju značajnu ulogu na nekoliko glavnih svetskih tržišta“ – je rekao Džejk (Jake) Robson, urednik ACQ5 časopisa.

Povezana vest:  2019. GODINA OPRAVDANOG OPTIMIZMA

 Čitaoci  su 2018. godine proglasili HELL ENERGY Hungary Ltd. za Proizvodnu kompaniju godine u Evropi, u kategoriji ostvarenih prihoda iznad 100 miliona evra. Do sada, ni jedna mađarska kompanija nije bila u stanju da stekne priznanje u ovoj kategoriji. Ovu prestižnu nagradu kompanija je osvojila zahvaljujući svom proizvodnom kompleksu – HELL ENERGY fabrika je otvorena 2011. godine  u mestu Sikso, kao jedna od najmodernijih fabrika na kontinentu, dok je nova proizvodna linija za punjenje limenki, instalirana 2018, jedna od najmodernijih na svetu u pogledu higijenskih i tehničkih aspekata i jedna od najbržih proizvodnih linija u centralnoj Evropi, sa kapacitetom od 120.000 limenki na sat. Ukupna proizvodnja dnevno iznosi čak 4,5 miliona limenki.

Povezana vest:  NESTLÉ SE OBAVEZAO DA ĆE UKLONITI NAJMANJE 18.000 TONA ŠEĆERA IZ SVOJIH PROIZVODA U EVROPI DO 2020. GODINE

Brend energetskih pića HELL ENERGY od 2013. je prisutan i u Srbiji, a naročitu popularnost među potrošačima stekao je zahvaljujući nedavnoj reklamnoj kampanji u kojoj glumi čuveni Brus Vilis.