San Francisko, dom aktuelnih NBA šampiona Golden Stejt Voriors, nedavno je ugostio zanimljivu konferenciju „Rakuten optimizam“, tokom koje su predstavnici ovog azijskog i svetskog giganta u oblasti elektronske trgovine, finansijskih usluga i komunikacija – zajedno sa specijalnim gostima – diskutovali o najnovijim dešavanjima na polju globalnih komunikacija.

Naime, prema izveštaju Biznis Insajder Intelidžens, već neko vreme se primećuje trend da se korisnici više okreću aplikacijama za razmenu poruka nego društvenim mrežama u međusobnoj komunikaciji. Time su sigurnost, privatnost, doseg, dostupnost i mogućnosti izražavanja unutar aplikacija za dopisivanje postali izuzetno važni i zanimljivi za korisnike.

Posebnu pažnju izazvala su obraćanja Glavnog izvršnog direktora aplikacije Rakuten Viber – Đamela Agaue (nedavnog sagovornika srpskih medija i velikog obožavatelja Novaka Đokovića) i Majka Kitsa, Potpredsednika za globalna partnerstva Golden Stejt Voriorsa – koji su partneri u jednom od najvažnijih projekata savremenih komunikacija u sportu.

Povezana vest:  Prvog dana, Epl prodao više od 300.000 iPad-ova

„Jedan od glavnih razloga neprekidnog rasta Rakten Vibera je poverenje!“ objasnio je Agaua popularnost aplikacije koja je dosegla preko milijardu korisnika u svetu, što je bio i jedan od ključnih elemenata za uspeh saradnje sa Voriorsima. „Dobro je poznato da je komunikacija na Viberu zaštićena potpunom enkripcijom, kao i da na serverima ne čuvamo njen sadržaj ni podatke o našim korisnicima. Jednostavno, verujemo u važnost privatnosti naših korisnika i oni su to jasno prepoznali“.

„Ponudili smo najveći neograničeni grupni čet na svetu – u kom trenutno uživaju preko 4 miliona obožavalaca FK Barselone, preko 3 miliona pratilaca WWF (Globalnog fonda za zaštitu životinja), kao i mnogi drugi. Nastojimo da za naše korisnike omogućimo sadržaj koji ne mogu pronaći nigde drugde, kako bi njihovo iskustvo bilo brzo i besprekorno, a mogućnost direktne komunikacije sa, na primer, čelnim ljudima omiljenih sportskih klubova ili omiljenim zvezdama – jedinstveno. Prevazilazimo jezičke barijere novom funkcijom za direktno prevođenje (za sada na Android telefonima), unapredili smo deljenje vizuelnog sadržaja i uveli najnoviji, intuitivni interfejs…“ naveo je Agaua neke od noviteta koji će obradovati i navijače „ratnika sa mosta Golden Gejt“.

Povezana vest:  Kompanija Lenovo razvila svoj prvi kombinovani uređaj – kameru i smart telefon u jednom

Trogodišnje partnerstvo sa šampionskim timom iz San Franciska pratiocima već nudi mogućnost četa na 10 jezika, nagradni kviz svake sedmice, besplatan paket Viber Stikera… „Tek nešto više od 1% naših obožavalaca gleda utakmice Voriorsa uživo – a Viber je jedan od najuticajnijih kanala putem kojih uspostavljamo i razvijamo odnose sa 99% naše publike širom sveta“ naglasio je Kits. „Milijarde ljudi u svetu nam do nedavno nisu bile dostupne – čak i kada je cela planeta znala za naše velike uspehe. Radujem se novitetima koje je Viber predstavio pred početak sezone – i siguran sam da će nam biti od izuzetne koristi. Sada napokon možemo da se obratimo novim članovima naše porodice navijača na svim meridijanima – što smatram za ključnu prednost u postizanju novih uspeha Voriorsa na terenu i van njega“ izjavio je Potpredsednik za globalna partnerstva Majk Kits u najavi još jedne izuzetne sezone za tim iz San Franciska.

Povezana vest:  Intel Capital investira 13 miliona dolara u Aldebaran Robotics