Etihad ervejz (Etihad Airways), je pokrenuo savremeni brend aerodromskih salona u partnerstvu sa kompanijom No1 Lounges. Brend će funkcionisati pod imenom „The House“ (D Haus) i predstavlja projekat jedinstvene saradnje između aviokompanije i nagrađivane kompanije koja obezbeđuje usluge salona.

Projekat je počeo sa londonskim aerodromom Hitrou (Heathrow), gde je salon Etihad ervejza rebrendiran u „The House, dom Etihad ervejza i drugih vodećih aviokompanija“. Obim rada novog brenda može se proširiti i na druge salone.

No1 Lounges je sarađivao blisko sa Etihad ervejzom na stvaranju hrabrog, savremenog i željenog doživljaja kojim će nastaviti da pruža i nadmašuje očekivanja klijenata aviokompanije po pitanju usluge, ljubaznosti i enterijera.

Potpredsednik kompanije Etihad ervejz zadužena za iskustveni doživljaj gostiju, Linda Selestino (Celestino), izjavila je tim povodom: „Ovo je inovativan događaj u Etihadovoj međunarodnoj salonskoj ponudi. No1 Lounges su se istakli po operativnoj veštini i stručnosti, kao i po kreativnom pristupu potrebama Etihadovih salona.“

Povezana vest:  DIESEL šok za prolece 2017 - Rušite zidove, širite ljubav

„Ovaj novi poslovni poduhvat će omogućiti aviokompaniji da zadrži prisustvo brenda, a istovremeno će poboljšati i unaprediti ukupni doživljaj salona naših gostiju u premijum segmentu. Takođe će pružiti priliku gostima iz ekonomske klase da poboljšaju doživljaj pre leta.“

Izbor kompanije No1 Lounges iz Velike Britanije za ovaj projekat je usledio posle proučavanja vodećih svetskih pružalaca usluge i obimnog tenderskog procesa aviokompanije. Dokazana ekspertiza i iskustvo kompanije No1 Lounges će obezbediti brojna poboljšanja iskustva u salonu korisnicima Etihad ervejza, izgrađenog na osnovu reputacije aviokompanije u izvrsnosti usluga i pružanju većeg izbora i kvaliteta. Ova saradnja će takođe omogućiti bolju iskorišćenost salona i učiniti ovo iskustvo dostupnim širem tržištu.

Povezana vest:  Prilika za buduće lidere u regionu

Izvršni direktor No1 Lounges Fil Kameron (Phil Cameron) je izjavio: „Blisko smo sarađivali sa Etihad ervejzom tokom prošle godine kako bismo razvili novi brend koji dopunjuje njihov svetski nivo usluge na letu, modernizovali enterijer u salonu i povećali atraktivnost salona.“

„Čestitamo Etihad ervejzu na uvođenju novina sarađujući blisko sa nezavisnim operaterom kao što je No1. Zajedno smo pronašli načine da poboljšamo doživljaj salona gostima aviokompanije, a istovremeno ostvarimo mnogo efikasniji operativni model.“

Besplatan ulaz je i dalje moguć gostima Etihad ervejza iz Biznis i Prve klase, kao i onima koji putuju Rezidencijom. Članovi Etihad Guest programa za česte putnike sa zlatnim i platinastim članstvom kao i gosti u biznis i prvoj klasi kod-šer partnera kojima upravlja Etihad ervejz takođe imaju slobodan pristup.

Povezana vest:  Tokom septembra - 20 odsto popusta na sve Eucerin preparate!

Aviokompanija takođe nudi plaćeni pristup salonu The House svojim gostima iz ekonomske klase. Salon će takođe i dalje koristiti gosti premijum klasa manjeg broja drugih aviokompanija i u zavisnosti od dostupnosti biće dostupan uz plaćanje gostima drugih aviokompanija.

Od otvaranja, gosti će moći da uživaju u novom iskustvu otmenog ručavanja i bogatijoj ponudi u baru, uključujući sveže ceđene sokove i smutije, kafe iz celog sveta i sofisticiranu ponudu vina.

U narednoj godini, salon je preuređen tako da uključuje nove prostorije za dnevni boravak, bar, trpezariju i čitaonicu, kao i poboljšane prostorije za tuširanje i sobe za molitvu. Novi bar će takođe ponuditi sveobuhvatnu listu koktela i bezalkoholnih koktela.