Završetak nagradnog konkursa NESCAFÉ 3in1 Generacija, koji je organizovala kompanija Nestlé kako bi podržala mlade talente Srbije, obeležen je događajem na kom je deset najtalentovanijih dobilo nagradu u iznosu od 2018 evra za dalji razvoj, unapređenje i usavršavanje.

Prvu NESCAFÉ 3in1 Generaciju čine: dizajner Danilo Cerović, naučnice Olja Šovljanski i Irena Stolić, solo pevačica Sofija Stević, glumica Isidora Ristić, igrač američkog fudbala Tiodor Grujović, animator David Dubajić, balerina Katarina Zec, fotografkinja Olga Đurović i body painting umetnica Teodora Arsić.

Pobednici su odabrani glasanjem online zajednice i odlukom žirija, te su im na završnom događaju kampanje uručene nagrade koje će im pomoći da se razviju u profesionalce u svojoj oblasti i dostignu maksimum svojih potencijala.

Povezana vest:  Unapređena Eucerin linija za zaštitu od sunca

Dobitnici nagrada su se saglasili da bez upornosti, talenat ostaje samo neostvareni potencijal, kao i da je jedan od ključnih faktora za uspeh podrška – ljudi koji veruju i navijaju za vas – kao važan podsticaj za rast i razvoj. Nagrada koju su dobili, ističu, učinila ih je srećnim ne samo zbog finansijske podrške, već i zbog činjenice da je njihov talenat prepoznat, i predstavlja dodatan stimulans da budu što bolji.

Znali smo da je Srbija puna mladih talenata i pre nego što smo pokrenuli konkurs, ali nas je oduševila raznolikost, strast i motivacija prijavljenih učesnika, kao i broj od 127 prijava, te je bilo veoma zahtevno da od 31 najbolje plasiranog izaberemo njih 10. Kao kompanija koja je uvek mislila na mlade, nastavićemo da svoje projekte usmeravamo ka njima, jer smatramo da privatni sektor ima odgovornost ka zajednici u kojoj posluje, i ka mladim ljudima koji je svojom energijom pokreću i menjaju na bolje“, istakla je Sonja Šljivić, brend menadžer NESCAFÉ 3in1.

Povezana vest:  Etihad Airways saradnja sa Nedeljom mode u Londonu

 U zabavnoj atmosferi za koju je bio zadužen poznati radio voditelj i psiholog Dragan Ilić, pobednici konkursa imali su priliku da javnosti pokažu svoj talenat.

Podsetimo, nagradni konkurs je trajao tokom septembra i oktobra, i bio je podeljen u dve faze – u fazi prijava mlade osobe od 16 do 26 godina su imale priliku da na sajt kampanje postave snimke u kojima su prikazivali svoj talenat i isticali svrhu za koju bi upotrebili nagradu. U drugoj fazi publika je glasanjem putem Fejsbuk profila izdvojila 31 takmičara sa najviše glasova, od kojih je NESCAFÉ žiri izabrao 10 dobitnika nagrada.

Povezana vest:  DIESEL POSTAO ZVANIČNI STYLE PARTNER AC MILAN

Nagradni konkurs NESCAFÉ 3in1 Generacija jedan je od projekata kojim kompanija Nestlé pokazuje svoju posvećenost kreiranju perspektivnih lokalnih zajednica. Nestlé, kroz svoje projekte i svakodnevno poslovanje, na brojne načine pomaže mladima da završe obuke, steknu prilike za zaposlenje i dodatne veštine, te daju pozitivan doprinos svojoj okolini.

Sve nagrađene talente možete pogledati na sajtu konkursa, www.nescafe3in1generacija.com.