Izraelski start-up, kompanija Yofix, jedan od 10 finalista PepsiCo European Nutrition Greenhouse programa, dobila je glavnu novčanu nagradu, od 100,000 evra kao deo šestomesečnog programa. Yofix, kompanija koja proizvodi fermentisanu alternativu mleku na biljnoj osnovi, koja sadrži minimum E oznaka na deklaraciji proizvoda, impresionirala je PepsiCo komisiju koja je birala favorita i isticala se konkurentnom strategijom brenda i značajnim rastom maloprodaje tokom trajanja programa.

Ranije ove godine Yofix je najavljen – kao i devet drugih revolucionarnih brendova u sektoru hrane i pića – kao finalista u drugoj sezoni PepsiCo Nutrition Greenhouse u Evropi (www.nutritiongreenhouse.com/europe). Tokom proteklih šest meseci, svakom start-up timu omogućeno je mentorstvo u kome su im odabrani PepsiCo stručnjaci pružali podršku u prevazilaženju tržišnih izazova i pomagali im da se fokusiraju na važna poslovna pitanja u ranoj fazi razvoja kompanije kao što su korporativno strukturiranje, marketing pozicioniranje i brendiranje.

Povezana vest:  Izdat novi nalog za hapšenje Lindzi Lohan

Kompanija PepsiCo je finalisti takođe omogućila 20,000 evra bespovratnih sredstava za pokretanje programa i unapređenje poslovanja. Svih deset kompanija ostvarile su značajan rast, ne samo u smislu strateškog razvoja brenda i širenja, već i finansijski, gde se prodaja svih kompanija tokom šestomesečnog programa povećala za 145 odsto u odnosu na isti period prethodne godine.

Kompanija Yofix je odabrana da primi nagradu od 100,000 evra nakon evaluacije koje je sprovelo devet članova Nutrition Greenhouse komisije. Kompanija je značajno proširila svoje poslovanje tokom šestomesečnog programa, uključujući završetak proizvodnog pogona u planiranom roku, lansiranje nove linije proizvoda širom Izraela, kao i strateško pozicioniranje u okviru marketing komunikacije.

Povezana vest:  Maturski Retro Chic MODNI BAZAR 10-12.maja u Galeriji Eurocentar

Nutrition Greenhouse program igra važnu ulogu u nastojanjima kompanije PepsiCo da pokaže svoju posvećenost agendi Poslovanja sa svrhom (Performance with Purpose), pre svega u cilju podrške kompanije da svojim potrošačima pruži povoljnije, zdravije i hranljivije opcije. Za više informacija o PepsiCo Performance with Purpose posetite

http://www.pepsico.com/sustainability/performance-with-purpose