Prva sezona projekta Super Srbija završena je finalnim proglašenjem HIT proizvoda i potpisivanjem ugovora sa čak šest domaćih preduzetnika čiji će proizvodi ostati na policama Roda marketa i u 2019. godini!

Proizvod koji je poneo laskavu titulu HIT proizvod Super Srbije je Zlato u tegli, med sa zdravim dodacima čia semena, kakao praha, maline, borovnice i koprive, iza koga stoje Miroslav i Jelena Mutić iz Nove Pazove.

Pored brenda Zlato u tegli, jednogodišnji ugovor za ostanak na policama Rode i u 2019. godini potpisali su još i: Freshka gora (prirodni dezodorans u stiku), kraft pivara RazBeerbriga, Fatalni začini (Fatalni Paradajz S.O.S, Fatalni Chili i Sušeni dimljeni paradajz u maslinom ulju) edukativne igračke ArchiPLAY (konstruktor set), socijalno preduzeće Radanska ruža (blagi i ljuti ajvar i peglana paprika).

Osim što su kreirali inovativne i kvalitetne proizvode koji su ostvarili zavidne rezultate prodaje, ovi preduzetnici su se istovremeno pokazali kao najuspešniji i u ispunjavanju ostalih kriterijuma Super Srbije, koji se tiču opšteg odnosa prema projektu, poštovanja rokova isporuke, spremnosti da unaprede i promovišu svoj proizvod.

Povezana vest:  Jedan od vodećih svetskih brendova za negu kože, Bio-Oil, stigao je u Srbiju

Svi učesnici Super Srbije su još jednom pokazali da imamo veliki preduzetnički potencijal i kreativnu snagu koja može biti motor razvoja Srbije, i koju treba na dalje osnaživati.
Ove male manufakture su prešle veliki put, najpre pripremanjem proizvoda i proizvodnih pogona za izlazak na police velikih marketa, a onda i tokom tri meseca trajanja projekta koji je podrazumevao snimanje televizijskih emisija, pojavljivanje u medijima, promocije na prodajnim mestma, prisutnost na društvenim mrežama, i slično.
Radili su svaki za sebe, ali su istovremeno bili velika podrška jedni drugima, što je još jedna poruka ovog projekta: sami možemo mnogo, ali zajedno možemo sve,
izjavila je Marija Bahri, direktorka poslovnog razvoja Direct Medije.

Podrška koju su preduzetnici dobili tokom trajanja Super Srbije je bila višestruka. Radili su sa stručnjacima iz Rode na kontroli kvaliteta svojih proizvoda, pribavljanju neophodnih laboratorijskih analiza, usklađivanju deklaracija, a zatim i sa timom iz Direct Medije koji je radio na vizuelnom identitetu proizvoda, na medijskoj promociji i komunikacijskim kampanjama na društvenim mrežama. Sama činjenica da je toliki broj stručnjaka bio dostupan svakom učesniku je velika stvar, jer mali preduzetnik retko kad ima mogućnost da dobije takvu pomoć na svom putu ka uspehu.

Povezana vest:  Etihad Airways i Alitalia slave modu, dizajn i umetnost na Milanskoj nedelji mode

Ovo je bio veliki timski rad u kojem smo ostvarili sve zacrtane ciljeve, a pre svih da su potrošači Rode upoznali i zavoleli proizvode Super Srbije. Preduzetnici na kojima je bio najveći deo posla, pokazali su veliku posvećenost i spremnost da rade na sebi i nadograde svoj proizvod, da čuju i prihvate konstruktivnu kritiku što je veliki kvalitet. Osvojili su simpatije na samo naših kupaca, već i naših zaposlenih koji su bili uključeni u projekat. Ovaj potpuno novi vid podsticaja preduzetništvu daje rezultate i drago nam je da je baš Roda market pokretač pozitivnih promena u tom pravcu“, izjavio je Matija Protić, direktor područja marketinga u kompaniji Merkator S.

Povezana vest:  DJ Nada i Danijel podigli posetioce UŠĆA na noge

Projekat Super Srbija nastaviće da živi i u budućim sezonama sa nadom da će ohrabriti sve koji razmišljaju da uđu u preduzetničke vode i žive svoj san.

Ideja za projekat je potekla iz kancelarije Direct Medije u Ljubljani u partnerstvu sa agencijom Formitas, koji već tri godine zaredom realizuju isti projekat u Sloveniji. Zahvaljujući postignutim rezultatima, „Štartaj Slovenija“ je postao jedan od najznačajnih komunikacijskih projekata u Sloveniji u poslednjih dvadeset godina i podignut je na nivo projekta od nacionalnog značaja, osvojivši mnoge regionalne i međunarodne nagrade.