Ariel i Lenor počinju humanitarnu akciju „Ne bacajte odeću, donirajte je!“, kojom će se deci bez roditeljskog staranja omogućiti da dobiju dovoljne količine neophodne odeće.

Više od 2000 dece širom Srbije živi pod okriljem institucija koje brinu o njima. Taj broj je zapravo znatno veći, s obzirom na to da statistika ne uključuje veliki broj dece koja u institucijama borave samo dok se za njih ne nađe bolje rešenje. Mališani dolaze iz veoma teških socijalnih, ekonomskih i psiholoških okolnosti. Više od polovine je sa smetnjama u razvoju i/ili invaliditetom, socijalno je i obrazovno zapušteno.

Povezana vest:  Gotovo jedan od pet potrošača skupo plaća socijalne rejtinge

Kompanija Procter & Gamble, kroz brendove Ariel i Lenor, organizuje akciju koja će biti sprovedena tokom januara i februara u 130 prodajnih objekata Delhaize Srbija (Maxi i Tempo) širom Srbije. Posetioci će imati priliku da u posebne kutije odlože dečiju odeću koja im više nije potrebna. Prikupljena odeća biće oprana i dostavljena nadležnim institucijama koje se staraju o deci bez roditeljskog staranja. Na taj način, svi građani Srbije imaju priliku da pomognu mališanima, obezbede im neophodnu odeću i pokažu im da nisu zaboravljeni ni sami.

Povezana vest:  Srpska kreatorka održive mode, Marija Ivanković, na Torino Fashion Weeku i u Australiji

Sva odeća biće oprana Ariel 3 u 1 kapsulama, koje sadrže poboljšan, nov i brzo rastapajući sadržaj, kako bi, uz jednostavnost korišćenja, pružile maksimalnu moć čišćenja. Veš opran Ariel 3 u 1 kapsulama je besprekorno čist, boje su zaštićene, a belina zadržana.

Cilj akcije je prikupljanje i donacija 1 tone odeće.

Akcija se organizuje uz podršku organizacije Prijatelji dece Srbije.

Povezana vest:  Uz Novi Vademecum Non-Stop White dva puta belji zubi uz celodnevnu zaštitu