Kompanija Kaspersky Lab nastavila je da ostvaruje stabilan rast u 2018. godini i povećala je svoj globalni nerevidirani IFRS prihod na ukupno 726 miliona dolara*, što predstavlja rast prihoda od 4% u odnosu na prethodnu godinu. Tokom godine u kojoj su uslovi na tržištu postajali sve kompleksniji i u uslovima kontinuiranog geopolitičkog pritiska, kompanija je postigla uspeh koji je rezultat poverenja kupaca i partnera u kompaniju i njena vodeća rešenja i usluge na polju sajber bezbednosti.

 Među strateškim poslovnim oblastima koje su dovele do rasta kompanije Kaspersky Lab u 2018. godini, bile su “Digital” i “Enterprise”. Kompanija je zabeležila rast prodaje u digitalnom sektoru (+4% **) i snažan rast od 16% ** u “enterprise” segmentu, pri čemu je rast 55% ** u proizvodima i uslugama koji nisu namenjeni krajnjim korisnicima. Kompanija je obezbedila zdrave rezultate u ovim poslovnim oblastima, tako što je pružila neke od najboljih proizvoda i usluga u industriji, kao i nova rešenja i tehnologije koje sprečavaju, otkrivaju i reaguju na najsofisticiranije sajber pretnje.

Povezana vest:  Od laptopa do pametnog telefona sa preklopnim ekranom - evo koje uređaje će nam Huawei uskoro predstaviti

Komentarišući godišnje rezultate, Eugen Kasperski (Eugene Kaspersky), izvršni direktor kompanije Kaspersky Lab, rekao je: 2018. je bila ključna godina za nas. Nakon svih izazova i nepotkrijepljenih tvrdnji sa kojima smo se suočili u 2017. godini, imali smo odgovornost da pokažemo da kompanija i naši ljudi zaslužuju poverenje partnera i klijenata, te da i dalje jasno pokazujemo i dokazujemo naše vođstvo. Naši kontinuirani pozitivni finansijski rezultati su dokaz i oni pokazuju da korisnici preferiraju najbolje proizvode i usluge na tržištu i podržavaju naš princip zaštite od svih sajber pretnji, bez obzira na njihovo poreklo.”

Globalno, performanse kompanije podstaknute su snažnim rezultatima, posebno u META regionu (Bliski Istok, Turska i Afrika, +27% **), kao i u drugim regionima, kao što su Rusija, Centralna Azija i CIS (zemlje komonvelta, +6% **), APAC ( azijsko-pacifički region, +6% **) i Evropa (+6% **), dok je u Latinskoj Americi došlo do usporavanja (-11% **) uglavnom zbog devalvacije valuta u regionu.

Povezana vest:  Novi Pico projektor modul kompanije Sony

Zamršena geopolitička situacija dovela je do generalnog usporavanja na severnoameričkom tržištu, gde je prodaja smanjena za 25% **. Uprkos ovim izazovima, kompanija Kaspersky Lab je održavala i razvijala svoje prisustvo na tržištu, sa povećanjem od 8% u prodaji novih licenci u digitalnom obliku.

U 2018. godini, kompanija Kaspersky Lab unapredila je progres svoje Globalne inicijative za transparentnost, preduzimajući niz značajnih akcija. Naime, kompanija je započela preseljenje svoje IT infrastrukture u Švajcarsku i otvorila prvi Centar za transparentnost u Cirihu. Kompanija je je takođe sprovela i reviziju inženjerske prakse oko kreiranja i distribucije baza podataka za pravila otkrivanja pretnji. Današnji ultra-povezani globalni pejzaž zahteva veću transparentnost od organizacija, a ova jedinstvena inicijativa pokazuje jasnu posvećenost kompanije Kaspersky Lab obezbeđivanju integriteta i pouzdanosti svojih rešenja u službi klijenata.

Povezana vest:  Android ransomware: učetvorostručen broj napadnutih korisnika

* brojke su zaokružene radi lakšeg čitanja. Rast je iznosio 4%, prihod 725,6 miliona.

** svi segmenti i regionalni podaci su u neto prodajnim rezervacijama, a ne u prihodima.

*** zemlje gore pomenutog regiona su Jermenija, Azerbejdžan, Belorusija, Gruzija, Kazahstan, Kirgistan, Mongolija, Ruska Federacija, Tadžikistan, Turkmenistan, Uzbekistan.