U prijatnoj atmosferi beogradskog Remix Gastro Bar-a održan je prvi tematski FARMASI media meeting gde je predstavljena prolećna kolekcija ovog internacionalnog kozmetičkog i kozmetičko–medicinskog brenda. Ovom događaju prisustvovale su brojne poznate ličnosti, mediji kao i FARMASI Adriatic timovi iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Crne Gore i Albanije.

-Naše proizvode prodaje, pre svega, kvalitet a potom i izuzetno pristupačna cena. Nastojimo kupcima ponuditi najbolji odnos uloženog i dobijenog što je vodeća poslovna filozofija kozmetičke kompanije FARMASI.  Više od šest decenija uz pomoć tradicionalne recepture i savremene tehnologije stičemo poverenje korisnika stvarajući proizvode namenjene celoj porodici. Osim toga, FARMASI nudi i poslovnu priliku, šansu da zajedno sa nama, ostvarite zavidnu karijeru i spajajući ugodno sa korisnim doprinesete kućnom budžetu. – istakla je Andrea Marković, managing diretor za Farmasi Adriatic.

Povezana vest:  Udruženje banaka Srbije i UNICEF u partnerstvu o odgovornom poslovanju bankarskog sektora

Prema njenim rečima, koristeći najbolje iz prirode i uz dobar balans pouzdanih i proverenih sastojaka u pet integrisanih fabrika širom sveta, nastala je široka paleta FARMASI dekorativne kozmetike, u kojoj je moguće pronaći sve željene nijanse za dnevni, večernji, poslovni ili svečani look.

-Pored dekorativne kozmetike naši najtraženiji proizvodi nose oznaku Dr.C.Tuna. Doktor Cevdet Tuna utemeljio je osnovne  Farmasi postulate, a poznat je i kao tvorac prve fabrike lekova u Instanbulu, u kojoj su još 50-tih godina prošlog veka, proizvedeni prvi sirupi protiv kašlja, tablete protiv bolova, gelovi za masažu i mnogi drugi proizvodi, preteče današnjim savremenim lekovima. Danas brend Farmasi i Dr C. Tuna čine više od 2000 licenciranih proizvoda za negu kose i tela i broje više od 360 miliona zadovoljnih korisnika na pet kontinenata. Svi proizvodi su bazirani na prirodnim sastojcima, bez parabena, veštačkih boja, triklosana, teških metala. Dermatološki su testirani, a odnedavno imamo i organski sertifikovanu aloe vera liniju, objasnila je Aleksandra Vižin, direktorka marketinga za Farmasi Adriatic.

Povezana vest:  Mardž postala zaštitno lice kozmetičke kuće MAC

Prepoznat kao brend za celu porodicu FARMASI je kreirao i Mr. Wipes Biohome liniju sredstava za održavanje kućne higijene. Sirovine korišćene u ovim proizvodima poseduju Ecocert sertifikat, ne sadrže fosfate, ekološki su razgradivi i koncentrovani što ih čini ne samo efikasnim već i ekonomičnim.

Više pojedinosti o brendu prisutnima je prezentovao direktor prodaje Farmasi Srbija, Darko Žabić, a nakon oficijelnog dela zvanice su imale priliku da učestvuju u donatorskoj akciji “Jedan paket – jedna sadnica”, gde su u saradnji sa Udruženjem „Šuma peva“ kroz kupovinu Farmasi proizvoda po simboličnim cenama prikupljena sredstva za projekat “Drveće za grad“.

Povezana vest:  Veče inspirisano elegancijom i Novim Sadom na Serbia Fashion Weeku