Verni potrošači već dugi niz godina svoje poverenje poklanjaju Grand kafi, a zauzvrat, Grand kafa je izbor dizajna ovogodišnjeg seta za kafu prepustila njima!

Na konkursu koji je trajao od 18. februara do 18. marta, potrošači su po prvi put imali prilike da sami odaberu dizajn limenki, posuda za šećer i šoljica, koji se najbolje slaže uz njihovu omiljenu sveže mlevenu kafu. Pobedu je odneo cvetni dizajn sa motivima kolibrija, za koga se veruje da ima moć da u nama probudi drugačiji pogled na život, te da novi dan pogledamo očima punim optimizma i vedrine, baš kao i šoljica prve jutarnje kafe.

Povezana vest:  Nova NIVEA Q10plusC Energy linija za negu lica protiv bora pruža umornoj koži energiju i blistav sjaj.

Interesovanje za Grand kafa setove uvek je veliko, a za najvernije potrošače oni imaju čak i kolekcionarsku vrednost, te ne čudi što je izbor o novom dizajnu poveren baš njima. Da je ovo bila dobra ideja, potvrđuje i cifra od skoro 250 hiljada ljudi koji su učestvovali u glasanju za omiljeno dizajnersko rešenje.

Setovi će se uskoro naći u prodaji, pa će ljubitelji sveže mlevene kafe imati prilike da svoje kuhinje osveže romantičnim, prolećnim dizajnom.

Povezana vest:  Jedna kafa, a mnogo priča o prijateljstvu, gostoprimstvu i ljubavi