,,Svesni smo da je neophodno da ohrabrimo mame i pružimo im snažniju podršku, jer kada je reč o dojenju, situacija u Srbiji nije nimalo ohrabrujuća. Istraživanja pokazuju da, iako je kod 90,4 procenata dece u Srbiji započeto sa dojenjem, samo 12,8 procenata dece se isključivo doji do šestog meseca, dok je 47,2 procenata dece uzrasta 0–5 meseci pretežno dojeno. Projekat Rosa podrška dojenju u tesnoj je korelaciji sa Nacionalnim programom podrške dojenju koji je donela Vlada RS sa idejom da podrži dojenje kao najbolji i najzdraviji način ishrane novorođenčeta, odojčeta i malog deteta do navršene druge godine, koje unapređuju zdravlje majke i deteta, tokom čitavog života. Upravo su ovakve inicijative društveno odgovornih kompanija način da se pomogne da se stopa dojenih beba podigne i to je projekat od nacionalnog značaja’’, izjavio je prof dr Radisav Šćepanović, državni sekretar Ministarstva zdravlja u Vladi RS.

Povezana vest:  NIVEA Hydro Care - nega za celu porodicu

Rosa u skladu sa sastavom vode koja pogoduje svima, već više od jedne decenije podržava ono što je važno, a to je porodica. Nakon dva nacionalna projekta koja su realizovana u saradnji sa Ministarstvom zdravlja, javila se potreba da se pruži podrška mamama da svom detetu osiguravaju ne samo najbolju moguću hranu već i bliskost i rano vezivanje, koje ostaje u sećanju čitavog života.

Povezana vest:  DECA KOJA DORUČKUJU BOLJE UČE, LAKŠE PAMTE I KREATIVNIJA SU

,,Tokom prethodna dva projekta, susretali smo se sa mnogim roditeljima, prvenstveno mamama koje su i same ukazale da je podrška dojenju potrebna. Zato smo odlučili da sa Ministarstvom zdravlja pružimo kontinuiranu podršku i to u samim porodilištima, kroz novi projekat, otvarajući Rosa sobu za podršku dojenju. Rosa je oduvek oduvek bila tu za bebe i roditelje, i ovom prilikom želimo da zahvalimo i građanima koji su kao i do sada prepoznali značaj i doprineli da Rosa podrži ono što je važno – zdravlje čitave porodice“, rekao je Luca Santandrea, direktor franšize kompanija Coca-Cola Srbija.

Povezana vest:  10 godina saradnje kompanije McDonald's i Kreativno edukativnog centra KEC

U planu je da u sledećoj fazi podrške dojenju bude pružena pomoć mamama kada izađu iz porodilišta, tako što će se ohrabrivati da doje na javnom mestu, gde god požele. Niz aktivnosti u kampanji pod nazivom ,,Beba bira gde’’ biće usmeren na podizanje svesti i edukaciju javnost upravo na važnost dojenja u javnosti, kako bi se mamama pružila neophodna podrška, sve u cilju da se broj dojenih beba u Srbiji poveća.

PHOTO: Nebojša Dimić