Verujući da se pozitivne promene rađaju iz dobre ideje, kompanija Japan Tobacco International (JTI) pokrenula je veliki globalni program Make it bright namenjen studentima svih fakulteta u 18 zemalja među kojima je i Srbija.

U potrazi za novom generacijom talenata koja će svojim idejama doprineti razvoju kompanije, JTI je osmislio takmičenje u okviru kojeg studenti treba da predlože ideju koja će imati pozitivan efekat na poslovanje kompanije, zaposlene i zajednicu. Ideje se mogu odnositi na različite oblasti poslovanja – od tehnologije i proizvodnje, preko razvoja usluga, do odgovornog poslovanja.

Povezana vest:  Termalna voda Vichy - voda lepote idealna za letnje dane

Glavna nagrada je plaćena praksa u jednoj od JTI kancelarija u inostranstvu u trajanju od šest meseci – dva meseca u sedištu kompanije u Ženevi, dva meseca u jednoj od JTI kancelarija bilo gde u svetu i dva meseca na još jednoj lokaciji u okviru kompanijskog programa Arise koji se bori protiv zlopotrebe dečijeg rada.

Takmičenje traje do 31. maja 2019. godine, a sve informacije u vezi sa načinom prijavljivanja nalaze se na sajtu www.makeitbright.com.

Povezana vest:  Donacija kompanije Unilever građanima Srbije

Cilj projekta Make it bright sve je da ponudi studentima dragoceno iskustvo iskustvo koje će doprineti njihovom profesionalnom razvoju. Kako bi se studenti što bolje upoznali sa ovim programom, predstavnici kompanije su do sada projekat predstavili studentima ekonomskim fakulteta u Beogradu, Novi Sadu, Subotici i Bujanovcu, na Kongresu studenata ekonomije na Zlatiboru, i biće predstavljen i studentima poljoprivrednih fakulteta u Novom Sadu i Beogradu, kao i mnogim drugima. Takođe, projekat je predstavljen i u okviru najvećeg karijernog događaja za studente u regionu koji se održao krajem prošle nedelje – Belgrade Youth Fair-u.

Povezana vest:  Osetljivoj koži je potrebna posebna nega