U prijatnoj atmosferi beogradskog restorana „Magaza“ održana je promocija nove palete Farmasi tečnih mat ruževa „The Nudes“ kojoj su prisustvovali predstavnici brojnih medija, modni i beauty influenseri i ljubitelji Farmasi brenda.

Nova linija mat tečnih karmina inspirisana je lepotom žena našeg regiona. Šest ruževa promoviše šest uspešnih i lepih Farmasijevih liderki iz šest zemalja bivše Jugoslavije, pa iako je svaka posebna na svoj način, zajedno komuniciraju jedinstvenu celinu.

Povezana vest:  Otvorena 108. Lilly drogerija sa apotekom u Leskovcu

Neutralne nijanse naziva Skin, Candy, Au Naturel, Goddess, Brave i Confident se uklapaju u stil svake žene, zaključak je i modnih i beauty blogerki Dunje Petrović i Jelene Krulj koje su prve u Srbiji testirale novu paletu karmina. One su istakle da su postojanost boje uz prijatnu mekoću usana najveće prednosti novih mat ruževa.

Svoje utiske o snimanju kampanje i novim nijansama sa prisutnima je podelila i Iva Banović, liderka iz Farmasi Srbije i jedno od lica sa naslovnice.

Povezana vest:  USKRŠNJI PRIJEMI ZA DECU U BELOM DVORU

Zanimljivo je da je The Nudes linija osmišljena u Farmasi Adriatic produkciji specijalno za ovaj deo Evrope, ali je prepoznata kao globalan potencijal i biće plasirana internacionalno u više od 60 zemalja sveta.

Više pojedinosti o brendu čije proizvode koristi 350 miliona zadovoljnih korisnika na pet kontinenata prisutnima je predstavio direktor prodaje Farmasi Srbija, Darko Žabić. Kako Farmasi na svakom događaju nastoji da podigne nivo svesti i o zaštiti životne sredine, nakon oficijelnog dela zvanice su imale priliku da, i ovoga puta, učestvuju u donatorskoj akciji “Jedan paket – jedna sadnica”, gde su u saradnji sa Udruženjem „Šuma peva“ kroz kupovinu Farmasi proizvoda po simboličnim cenama prikupljena sredstva za projekat “Drveće za grad“.

Povezana vest:  „Bambi neguje buduće šampione" – primer za društvenu odgovornost u zemlji i regionu

Više informacija potražite na www.farmasi.rs